Review: Bioten - Crema nutritiva

By Thursday, January 20, 2011


Salut!
V-am vorbit intr-un post anterior, intitulat „Review produse romanesti”, despre cateva produse pe care le-am folosit si mi-au placut. Ma voi referi in aceasta postare la o alta crema de fata, pe care o folosesc momentan si care imi place extremmm de mult. O folosesc de vreo luna, desi de curand pledam pentru produsele romanesti, cum ziceam in postarea cealalta, crema de la Farmec nu isi mai facea efectul dupa o utilizare de aproximativ 2 ani ( a nu se intelege ca nu e buna ).  Stiu ca acesta se vrea a fi un blog dedicat atat frumusetii, cat si makeup-ului, dar, fiind in sesiune, nu am avut timpul necesar sa realizez si alte machiaje demne de aratat lumii:) Imi cer scuze pentru asta si promit sa recuperez zilele urmatoare, ca tare mi-e dor sa ma joc cu culorile.

 
Crema nutritiva de zi Bioten, pentru ten uscat si sensibil, contine miere ( un agent nutritiv natural, cu o multime de vitamine si minerale ) si galbenele ( recunoscute pentru proprietatile lor de calmare si catifelare ). Crema promite hidratare 24 h, dar nu as putea sa confirm acest lucru..
Oricum, de hidratat, hidrateaza, asta e cert, reduce iritatiile - chiar rapid as putea spune, fapt care conteaza foarte mult pentru tenul meu extrem de sensibil. Crema are mai mult consistenta unui gel, care se absoarbe rapid in piele si miros de...miere! Cand am desfacut-o si am mirosit-o pentru prima oara, am crezut ca mi se face rau...e un miros dulce, dar m-am obisnuit cu el acum si chiar imi place!
Cel mai important lucru la produsele Bioten este faptul ca nu contin parabeni. Mi-ati putea spune acum „pai stii tu sigur?”. Nu stiu cat de sigur e, dar pe lista ingredientelor nu apare nici o denumire gen „xParaben” ( v-am facut o poza ca sa vedeti si voi ).

Inca un punct in favoarea cremei Bioten este ambalajul portocaliu, adorabil de-a dreptul pentru mine si asta datorita faptului ca am mare atractie la tot ce e colorat :) . Pretul cremei se situeaza undeva in jurul sumei de 10 lei, nu am retinut exact.
Acestea fiind zise, va voi spune concluzia mea: o recomand cu mare drag, tuturor persoanelor cu tenul la fel de sensibil ca al meu, sau mai sensibil. Nu stiu cat timp  se va pastra acest efect favorabil asupra tenului meu, dar deocamdata e bine. Intentionez sa achizitionez si demachiantul.
Voi ati folosit produse Bioten?

Va pup!
KarmenB

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Eu foloseam demchiante Bioten cat am locuit in tara.Abia astept sa ajung in aprilie in tara sa imi refac stocul de demachiante de la ei.Pupici si multumim de review!

    ReplyDelete
  2. @Andreea: E placerea mea, Andreea! Si eu de-abia astept sa-l termin pe cel de la Farmec ca sa dau fuga sa-l iau pe cel de la Bioten:D

    ReplyDelete
  3. Eu folosesc demachiant bioten de foarte foarte mul timp...I love it...

    ReplyDelete
  4. cred ca o sa cumpar crema asta:>

    ReplyDelete
  5. @Denisa: daca o faci, intoarce-te sa ne spui si parerea ta :)

    ReplyDelete

Leave me your comment