Leapsa: Cate produse cosmetice folosesc intr-o zi?

By Tuesday, October 25, 2016 ,

A picat la fix leapsa asta si ii multumesc tare mult Adinei de la Septembrie Joi pentru ca s-a gandit la mine. Marturisesc ca imi place sa vad ce produse mai includ fetele din blogosfera in rutina si Adina e una din fetele pe care le citesc constant, asa ca m-am bucurat mult sa vad o detaliere a rutinei ei de ingrijire si de machiaj. Daca ar fi sa raspund la intrebarea 'Cate produse cosmetice folosesc intr-o zi?' as spune ca sunt multe si toate imi sunt necesare pentru ca fiecare produs are rolul sau in rutina mea. Unele produse sunt relativ noi pentru mine si asta pentru ca, in ceea ce priveste ingrijirea tenului mai ales, incerc sa imi construiesc o rutina noua de ingrijire cu niste produse koreene, dar ideea de baza ramane una singura aici: hidratare.

Rutina mea de ingrijire a pielii fetei este la fel in fiecare zi, cu mentiunea ca uneori simt nevoia unei curatari in profunzime si folosesc o masca sau plasturi pentru ochi cu colagen, insa in rest nu ma abat de la rutina mea obisnuita. Rutina mea de dimineata include gelul de curatare Effaclar, urmat de Missha Time Revolution The First Treatment Essence, un produs nou despre care inca nu am multe sa va spun. E un fel de 'apa miraculoasa' ce promite sa hidrateze tenul si sa amane aparitia ridurilor, fiind imbogatit cu multe ingrediente interesante. Il gasiti aici, unde sunt toate detaliile. Dupa aplicarea acestui Essence, continui cu serumul Vichy Aqualia Thermal care imi da un extra boost de hidratare si aplic crema de ochi Clinique Superdefense cu SPF20. Las la urma crema cu SPF50 de la Bioderma, varianta Aquafluide incolora. Produsele le aplic si pe gat si decolteu.
Dupa ce termin cu rutina de ingrijire, de obicei mananc si mai apoi aplic machiajul: fond de ten mineral Lily Lolo, Max Factor PanStick nuanta 12 ca si concealer, pudra Innisfree No Sebum, kit-ul de spracene Freedom Makeup, primer pentru pleoape Melkior, farduri din trusa Urban Decay Naked2 Basics, mascara Melkior, highlighter The Balm Mary-Lou Manizer, bronzer The Balm Bahama Mama si blush Melkior (Pretty Pink). Pentru buze am folosit in ultima vreme lip gloss-ul Alverde.
Rutina de ingrijire a corpului include mult iubitul gel crema de dus Dove, gelul intim Niveadeodorant stick Dove Invisible si uleiul de corp cu cocos de la Joy in a Jar. Unul din parfumurile mele preferate e Versace Crystal Noir pe care il folosesc zilnic de cateva luni.
Rutina de seara a tenului e la fel de complexa, sau poate chiar mai complexa, pentru ca ma axez pe curatare si hidratare. Imi demachiez intai ochii cu demachiantul de ochi bifazic Nivea Double Effect, iar tenul cu Clinique The Day Off Cleansing Balm. Continui cu gelul de curatare Effaclar, pe care il folosesc in combinatie cu peria Remington Reveal, urmate de Essence-ul Missha, serumul Vichy Aqualia Thermal si crema de ochi Clinique. Planuiesc sa includ in rutina mea de seara si o sleeping mask si sa jonglez cu cremele de ochi (veti vedea pe viitor schimbarile). Cand simt nevoia, aplic crema Effaclar Duo pe zonele cu probleme.
Nu uit nici de maini seara si aplic crema Apidermin, pe care o folosesc si peste zi si care e excelenta pentru mine in perioada asta. Peste zi mai folosesc balsamul de buze Palmer's Swivel Stick si crema de maini La Roche Posay Cicaplast.
Numarul produselor pe care le folosec intr-o zi se ridica la 28, un numar rezonabil, cred eu. Aceasta este rutina mea din acest moment, asa cum am mentionat, planuiesc sa maresc numarul de produse de ingrijire a tenului cu produse pentru hidratare si anti age. Sunt curioasa voi ce numar de produse folositi zilnic si, totodata, mergeti si pe la Adina sa vedeti ea ce produse foloseste. Dau leapsa mai departe catre Diana si Anita Anna

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Interesanta leapsa, trebuie sa numar si eu ca sunt curioasa. N-am uitat ca am si eu un tag de la tine, numai sa-mi fac nitel timp. :) :*

    ReplyDelete
  2. Cred ca daca includeai si produsele de par erau cu cel putin inca 3 mai multe...nu? :D
    Ai ceva produse folosite intr-o zi...sunt curioasa si eu cate folosesc intr-o singura zi. Am leapsa in draft si sper sa ma ocup de ea in luna ce vine!
    Te pup!

    ReplyDelete

Leave me your comment