Produse consumate cel mai des | TAG

By Friday, October 07, 2016

Am fost taguita de Diana si de Lorena (multumesc mult!) sa fac o postare cu produsele consumate cel mai des. Nu am mai facut un tag de cativa ani asa ca acum ma conformez mai ales ca subiectul e unul care ma atrage. Voi enumera 5 produse pe care le consum cel mai des si o sa va spun cateva vorbe despre fiecare in parte.

1. Deodorant
Daca ma urmariti pe YouTube, unde am fost cel mai activa in ultimul an, stiti deja ca sunt 'deodorant obsessed' si ca port la mine intotdeauna un deodorant. Pana acum cateva luni eram fana Old Spice, insa din cauza ca l-am folosit prea mult (banuiesc), nu isi mai face la fel efectul asa ca l-am inlocuit cu Dove Invisible Dry. 

2. Gelul de dus
Imi plac la nebunie gelurile crema de dus Dove si in ultimele luni doar pe acelea le-am folosit. Totusi, varianta mare ma tine cam 2 luni, dar tot raman unele din produsele pe care le consum cel mai des. Mi se par foarte bune, sunt cremoase, au un miros irezistibil si pe scurt e o placere sa le folosesc. Momentan folosesc un gel de dus de la Palmolive, dar cand il termin pe acesta revin la Dove.

3. Sampon
Daca stau sa ma gandesc la ce prezint in filmuletele cu Empties, cu siguranta samponul e unul din produsele cel mai des consumate. In ultimele luni am jonglat cu diverse variante L'Oreal, momentan nu m-am decis care mi-a placut cel mai mult, dar cu drag imi amintesc de varianta Total Repair 5 care mi s-a parut mai buna decat ce folosesc acum, adica cea pentru par vopsit.

4. Crema cu SPF
Sunt o impatimita a cremelor cu SPF si preferata mea de pana acum este Bioderma Photoderm Aquafluide SPF50, varianta incolora. Am tot stat si m-am gandit care crema mi-a placut cel mai mult in ultimii, sa zicem, 5-6 ani, si aceasta e castigatoarea. Am luat un tub cu mine in vacanta din Turcia si m-am intors, dupa o saptamana, cu tubul plin doar pe jumatate.

5. Gel intim
Nici nu as fi putut sa nu mentionez si gelul intim aici, dat fiind faptul ca o data la cateva saptamani cumpar unul nou. Variantele mele preferate din ultimii ani sunt Lactacyd si Nivea (cea verde cu musetel parca). Cand nu gasesc una din variante, o iau pe cealalta.

Acestea sunt produsele pe care le termin cel mai des. Daca ar fi sa mai mentionez cateva, as include aici si mascara si tusul de ochi. Dau tag-ul mai departe catre Iguanitza, Anca, Loredana, Alexantza si oricui nu a facut acest tag si e tantat sa-l faca :D

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Am vazut la tine in baie, in video, gelul intim de la Nivea si l-am pus pe lista de cumparaturi. :D Si mie imi plac gelurile de dus de la Dove, as zice ca variantele cu gramaj mare sunt interminabile si super hidratante. <3
    Si eu ador crema asta cu SPF de la Bioderma! Pe langa faptul ca e foarte buna ca protectie, ador cum arata fondul de ten cand il aplic peste ea.
    Te pup si ma bucur ca ai raspuns TAG-ului!

    ReplyDelete
  2. Si aceasta leapsa este in draft! :D
    Mi-am notat cateva din cele mai folosite produse, dar va trebui sa gasesc totusi cele mai utilizate si sa postez!

    ReplyDelete

Leave me your comment