Crema de ochi Sabio Cosmetics | Review ♡

By Saturday, December 03, 2016

sabio

Cand vine vorba de produse de ingrijire destinate zonei ochilor, optiunile pot deveni putin overwhelming pentru ca sunt foarte multe. In ultima vreme am dezvoltat o mica obsesie pentru ingrijirea acestei zone si am pus in sfarsit mana pe un produs la care imi statea gandul de anul trecut: crema de ochi cu Q10 si Hialuron de la Sabio ♡ Intamplarea face ca treceam intr-o zi prin Kaufland, pe la raionul de cosmetice si mi-a sarit in ochi un toner de la ei. Imediat m-am invartit pe acolo pana am dat de crema de ochi si am pus-o in cos intr-o secunda.



Produsul este unul natural, handmade si contine Acid Hialuronic, Coenzima Q10 si Vitamina E. Lista de ingrediente completa o puteti gasi mai jos:

sabio3.JPG


Am folosit produsul acesta in ultimele saptamani asa ca mi-am format deja o parere despre el. Dar inainte de toate, sa va spun si care sunt principalele mele motive de ingrijorare cand vine vorba de zona ochilor. Ei bine, am pielea extrem de subtire, atat de subtire, incat mi se vad venisoarele specifice zonei si astfel, de cand ma stiu, am fost complexata de asta. Cand am mai crescut, am mai pus un anticearcan, un fond de ten, dar problema era doar temporar rezolvata. Acum, la 25 de ani, m-am procopsit cu o problema si mai mare: nu doar ca pielea e subtire, dar mi se pare ca e deshidratata, asta in ciuda eforturilor mele de a o pastra mereu hidratata si supla.

Lucrul acesta l-am observat in ultimele saptamani cand ma trezeam cu niste linii suficient de accentuate sub ochi, incat sa ma panichez pe bune. Am incercat de toate: combinatii de seruri, creme, ba chiar si uleiuri, si nimic nu pare sa ajute foarte mult. Pe cand ma trezesc dimineata, toate par sa se fi absorbit in piele si de aici apar si minunatiile alea de linii pe care le vad foarte clar.

 sabio2


Cam astea sunt ingrijorarile mele legate de zona ochilor. Cand am cumparat aceasta crema de ochi, am incercat sa nu ma entuziasmez, pentru ca ceea ce imi trebuie mie e un super produs, extrem de hidratant si imbogatit cu ingrediente anti age. Dar am cumparat totusi aceasta crema ca sa-mi satisfac moftul (v-am zis ca-mi sta gandul la ea de un an, da?). Nu zic ca e un produs naspa, dar nu ma ajuta in ceea ce am eu nevoie: o extra ingrijire. Am gasit totusi o metoda cat de cat ok ca sa incorporez si acest produs in rutina mea si aceasta metoda e layering-ul. Adica aplic mai multe produse destinate acestei zone, in straturi.

Produsul in sine e fain: are o textura lejera, non-grasa, se absoarbe bine in piele si imi place ca e oarecum racoritor. De multe ori ma trezesc dimineata, mai ales in weekenduri, si ma dau cu putina crema de ochi, apoi mai lenevesc in pat sau fac alte activitati. Imi place ca parca ma trezeste. Borcanasul in care vine e foarte simpatic, cantitatea e generoasa si pe scurt e un produs ok daca nu aveti probleme majore cu zona ochilor. Mi-as fi dorit mult sa fie un produs mai bogat si ma refer aici la mai gras, insa trebuie sa recunosc ca pentru un produs handmade, e unul fain si s-ar putea sa va placa.


Ati folosit acest produs? V-ar tenta?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment