Syoss Heat Protect Styling-Spray

In ultima perioada, am avut tot felul de revelatii in legatura cu parul meu. Am facut cateva mici-mari schimbari, am schimbat pana si produsele de ingrijire a lui. Asa s-a intamplat ca am ajuns la spray-ul marca Syoss, Heat Protect Styling-Spray, primul produs la care voi face review. Mai urmeaza inca cateva, daca tot e vremea review-urilor!




Spray-ul este unul dedicat "protectiei impotriva caldurii, pentru un par perfect drept. Protejeaza parul de efectele caldurii, confera indreptare, netezire si stralucire. Contine ingrediente de protectie impotriva caldurii la temperaturi  de pana la 200* C."

Acum, treaba cu cele 200 grade Celsius nu o pot proba, din moment ce placa mea de par nu are o astfel de optiune de setare a temperaturii. Dar va pot spune sigur urmatoarele:


Inca o chestie foarte interesanta pe care am observat-o: dupa ce aplic spray-ul, intind parul, dorm noaptea cu el asa - ma trezesc a doua zi si arata atat de bine, de parca am fost proaspat coafata (parere impartasita de Iguanitza; click aici pentru a citi si parerea ei)

Am cumparat acest spray din nevoia de a avea un par intins, care sa se si mentina asa si o voi face din nou. Este primul produs Syoss pe care il incerc si sunt chiar foarte multumita de el. Cred ca, pe viitor, voi mai achizitiona si alte produse Syoss, nu cred ca voi fi dezamagita.

Pret: 20 Lei
Recomand? DA!

Labels: