Despre uleiul de cocos, la un an si jumatate de utilizare

By Friday, August 09, 2013

Postarea asta n-o aveam în plan, dar dat fiind faptul că acest produs minune a devenit pentru mine indispensabil, cred sincer că merită să vă mai vorbesc o dată despre el. Vă spuneam acum un an È™i jumătate aici că este un ulei bun la toate, că hidratează È™i îngrijeÈ™te chiar È™i pielea sensibilă. Ceea ce am descoperit pe parcurs, în plus, este faptul că acest ulei reuÈ™eÈ™te, printr-o utilizare frecventă (zilnică în cazul meu) să restabilească echilibrul pielii. Acum vreo două luni m-am confruntat cu o uscare teribilă a pielii, aceasta se descuama È™i nu arăta deloc plăcut. Problema o aveam în special pe braÈ›e È™i pe picioare È™i nici un alt produs hidratant din casă nu m-a ajutat. Odată cu apariÈ›ia verii, expunerea la soare mi-a provocat această reacÈ›ie È™i, sinceră să fiu, începusem la un moment dat să disper.
Știind că mai am ulei de cocos în casă, l-am utilizat zilnic timp de câteva săptămâni, asigurându-mi astfel doza zilnică de hidratare. Dacă cu alte produse hidratante gen loțiuni, uleiuri de bebe, pielea mea revenea la starea inițială după câteva ore, adică cea de piele uscată, uleiul de cocos reușea să o mențină hidratată. Rezultatele cele mai bune le-am obținut după vreo 3-4 săptămâni, când am realizat că starea pielii nu numai că s-a îmbunătățit considerabil, dar nici măcar atunci când nu utilizam uleiul nu mai existau probleme, în sensul că pielea rămânea la fel de hidratată, fară tendințe de uscare. De când am constatat acest lucru, am devenit și mai atașată de acest produs.
I-am rămas fidelă uleiului de cocos È™i prin utilizarea lui pe păr. De ceva vreme îl aplic după fiecare spălare sau pe părul uscat, pentru a-i asigura acestuia doza de hidratare È™i strălucirea aceea sănătoasă. Fiind un ulei care se absoarbe repede, nici nu îmi fac probleme că mi-ar rămâne părul uleios. Chiar în acest moment, după o experiență nefericită care mi-a lăsat părul cam ars, am aplicat uleiul pe părul umed iar părul e moale È™i hidratat, stă cuminte È™i are luciu. 
În poză am aplicat doar uleiul de cocos pe părul umed și l-am lăsat să se usuce singur. Nu am folosit nici un produs de styling și nu am modificat poza, în afară de cruponare și marginile rotunjite.
Despre culoarea dubioasă din păr vă povestesc data viitoare.

Referitor la ce ulei folosesc, l-am folosit multă vreme pe cel de la Mayam, dar de câteva luni după ce am constatat că îl folosesc tot mai mult, am preferat să îl cumpăr pe cel din DM care are 500 ml și costa 29 de lei. Efectele sunt aceleași ca la cel de la Mayam, atât doar că cel din DM nu mai are acel miros delicios de cocos. Lucrul ăsta nu mă întristează, întrucât îl folosesc pentru beneficiile pe care mi le aduce pielii, și nu pentru aromă.
Pe scurt, dacă există vreun produs de care să fiu cu adevărat dependentă, unul care să-mi îndeplinească cele mai complicate capricii și să mă facă să-l recumpăr de una, cinci, zece, 100 de ori, acesta este uleiul de cocos.

Dacă nu l-ați încercat, sinceră să fiu ați pierdut multe și vă rog călduros să dați fuga la plafar sau în DM și să-l luați. Dacă l-ați încercat, aștept părerile voastre despre el în secțiunea comentarii. Să spuneți lucruri frumoase despre el, da? :D

O zi minunată 

You Might Also Like

17 comentarii

  1. l-am folosit in masti de par si miroase demential..plus ca hidrateaza bine parul
    eu l-am luat din plafar..nu mai stiu ce marca e..dar e ok
    te invit la concurs

    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/08/o-ora-de-relaxare-si-concurs.html

    ReplyDelete
  2. Si eu il folosesc, mai ales pentru par, dar si pe talpi si cuticulele de ma maini. tu il aplici pe par intr-o cantitare mica si il lasi asa, ca un produs leave-in?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact, intr-o cantitate foarte mica, apoi cu palmele aplic pe tot parul

      Delete
  3. eu am luat de la solaris ulei d cocos presat l rece e fff bun dupa 3 luni de utilizare am un par extraordinar nu m cade deloc si se regenereaza f mult plus il folosesc si pt ten mia curatat tenul de toate imperfectiunile recomand tuturor

    ReplyDelete
  4. eu am luat de la solaris ulei d cocos presat l rece e fff bun dupa 3 luni de utilizare am un par extraordinar nu m cade deloc si se regenereaza f mult plus il folosesc si pt ten mia curatat tenul de toate imperfectiunile recomand tuturor

    ReplyDelete
    Replies
    1. cum il aplici pe fata si cum pe par ....explica-mi procedeul?

      Delete
    2. Si eu am cumpărat de la solaris și de azi am început să il folosit pentru ten...dar o sa încerc și pe par...deoarece imi cade foarte tare. Sper sa imi folosească.

      Delete
  5. eu sunt indragostita de el,am inlocuit crema de corp cu acest ulei ...asa ca dupa fiecare baie ma simt ca o zeita:D!!!mi am preparat chiar si un scrub pe baza de zahar si ulei de cocos...

    ReplyDelete
  6. buna,
    spune-mi te rog cum miroase ...vreau sa merg sa cumpar insa pe langa calitati m-ar interesa si mirosul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel din postare nu are miros. Daca vrei sa miroasa a cocos, iti recomand uleiul de la Mayam sau de la Solaris care miros excelent

      Delete
  7. Am povestit și eu in articolul următor despre principalele probleme cu care se confruntă părul nostru și despre cele mai simple măști naturale de îngrijire cu ulei de cocos pe care le poți prepara acasă. http://bit.ly/1jkXulb

    ReplyDelete
  8. recunosc ca nu aveam incredere in povestile despre efectele miraculoase a nici unui produs..fie el natural,dar uleiul de cocos mi-a demonstrat contrariul.l-am folosit pentru hidratarea mainilor iar dupa cateva sapt(nici nu stiu exact..cred ca vreo 2)mainile mele arata f bine..piele are stralucire..e mai putin ridata.sunt f incantata,niciodata nu am avut maini asa frumoase..Acum am inceput sa il folosesc si pt ten.va recomand sa il folositi cu incredere.

    ReplyDelete
  9. buna, mi-am luat si eu ulei de cocos si are un miros si gust de...ulei de gatit. Oare e bun? Adica il pot folosi pt corp si fata ca si celelalte uleiuri de cocos?

    ReplyDelete
  10. Buna!folosesc uleiul de cocos mai mult pentru par,pentru pielea nu prea,este hidratant ,dar imi irita pielea...a mai patit cineva asa?

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Eu folosesc ulei din coaie de arici.

    ReplyDelete

Leave me your comment