L'Oréal Préférence - Testat

By Monday, June 04, 2012 ,

După isprava cu henna neagră, am decis: revin treptat la o culoare mai deschisă, nu știu dacă blond sau șaten deschis, dar oricum ceva de genul. Așa-s eu, că azi vreau una, mâine alta sau, și mai rău, de la minut la minut mi-aș schimba culoarea părului.

Nu m-am mai vopsit cu vopsea cu amoniac de luni de zile, doar henna asta ce mi-am pus-o cap. Vopseaua L'Oréal am primit-o spre testare, dar mă bătea gândul s-o încerc înca dinainte să o primesc. Și m-am gândit eu așa, ce fain îmi pot deschide culoarea părului, de la ciocolatiul ăla închis, folosind o vopsea asemănătoare celei naturale a părului meu. N-am mai făcut treaba asta niciodată cu deschiderea culorii și deci nu mă pricep, de aici se trage și mirobolantul rezultat.

L'Oréal Préférence 6.23 - Toscane


Și-am ales un șaten deschis, irizat. Am așteptat nerăbdătoare curierul și parcă zilelele se făceau săptămâni și dânsul nu mai ajungea. M-am vopsit în data de 29 mai, ajutată de buna mea colaboratoare în astfel de chestiuni, mama.




Pachetul conține următoarele: 1 flacon cu gel colorant, 1 flacon cu o substanță numită Revelator de culoare, 1 balsam ce captează culoarea și o pereche de mănuși; bineînțeles, și un ghid de utilizare. 




Ce am remarcat ca fiind extrem de deranjator la această vopsea este mirosul foarte, foarte puternic de amoniac. Aproape înecăcios. Nu m-am așteptat de la o vopsea L'Oréal să miroasă așa tare a amoniac. Nici cele mai ieftine vopsele nu miroseau așa. Am suportat cu greu întregul proces, strâmbându-mă tot timpul. Măcar nu mi-au lăcrimat ochii ...

Balsamul l-am folosit după ce mi-am limpezit părul bine-bine cu apă, am consumat doar jumătate din tub deci îl mai pot folosi, deși nu prea cred că o s-o fac. 

Culoarea finală ... m-a dezamăgit total. Am sperat, am sperat și iar am sperat că îmi va deschide culoarea părului cu un ton, nu mai mult, nicidecum că mi-o va închide. Nu m-am așteptat la mari minuni și stiu că dacă vreau s-o deschid în felul ăsta, trebuie s-o fac cu răbdare, dar acum mi se pare că bat pasul de pe albă pe neagră și înapoi. După ce mi se decolorase părul binișor și mi se vedeau chiar suvițele mele blonde naturale, acum iarăși mi-e părul ciocolatiu închis. Sinceră să fiu, îmi vine să mă bat de toți pereții de ciudă. Nici chiar pe rădăcinile mele naturale nu se vede vreo schimbare în bine, deși sunt crescute vreo 4-5 cm. Totul e ciocolatiu închis.

Before
After



În privința firului de păr,  nu am observat vreo modificare. E la fel de mătăsos, asta și datorită unei măști de care vă zic mai încolo, e doar mai strălucitor, dar asta din cauză că e proaspăt vopsit. Nu cred că o să mai încerc vreo vopsea L'Oréal, cel mai probabil mă întorc la cea care m-a mulțumit cel mai mult dintre toate testate - deloc puține. Nu dau nume, voi face o postare separată.


De asemenea, dacă mă decid totuși să merg către blond, poate voi încerca un decolorant, mă mai gândesc și mai studiez problema. Îmi dau seama că n-am eu atâta răbdare încât să trec din nuanțe în nuanțe până o deschid cum vreau eu. No way, nu am atâta timp de pierdut și ciocolatiul ăsta nu mi se pare mie că mă reprezintă. E timpul să mă întorc la origini :))


Voi ați încercat-o?




You Might Also Like

12 comentarii

  1. Eu stiu ca nu e voie sa te vopsesti daca te-ai vopsit cu henna, scrie si pe cutie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, pe cutie scrie de alergiile la tatuajele cu henna neagra. Si-n plus, am asteptat peste 3 luni pana sa ma vopsesc iar... voi mai astepta putin si o fac din nou :D

      Delete
    2. Eu stiu ca pe henna nu mai prinde vopseaua normala, s-ar putea ca asta sa se fi intamplat la tine. Si cu alergiile e problema cu henna (nu doar tatuaje) sper ca ti-ai facut testul inainte. Eu nu mi-l faceam niciodata pana cand colega de apartament a facut alergie nasoala tare la vopsea si a dezvoltat si altele pe langa

      Delete
    3. Vopseaua a prins, problema e ca nu nuanta care trebuie. Uite, am zis ca pe parul meu natural, la radacina, culoarea e aceeasi ca pe lungimea parului. Lucrul asta e vizibil si in poza. Deci a prins de prins ... Testul nu mi l-am facut, dar recunosc ca m-am cam temut :D

      Delete
  2. Eu zic sa mai astepti putin, toate vopselele se deschid dupa 3-4 spalari :). Poate o sa fie mai bine atunci.
    A picat la fix postarea ta, eu planuiam sa imi deschid parul cu o nuanta de blond din gama lor, dar acum cred ca o sa ma gandesc la alte marci sau revin la Casting Creme Gloss.
    Imi pare rau pentru patania ta, stiu cum e sa iti vina sa fugi in munti pentru ca nu ti-a iesit culoarea cum trebuie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Kitty, asta o sa si fac :)

      Delete
    2. Casting creme gloss e o porcarie, va spun eu c-am incercat-o. casting-ul simplu e mai bun insa nu acopera prea bine firele albe si lasa urme de culoare pe perna. parul in schimb arata bine.

      Delete
  3. Mi-am cumparat si eu nuanta aceasta acum 2 zile si urmeaza sa o folosesc miercurea viitoare. Sper sa-mi iasa ok :D

    ReplyDelete
  4. Chiar mi-a tras cu ochiul nuanta Havana, cutiile arata minunat, insa e pacat ca nu ies asa... te inteleg atat de bine, vara asta m-am decolorat si vopsit de foarte multe ori, cat pentru 2 ani!

    ReplyDelete
  5. L"Oreal este un produs foarte bun! Il folosesc de foarte multi ani !Nu m-a dezamagit niciodata!Exact nuanta care este pe cutie aceea imi iese .Scrie clar de produsul henna,e chiar clar.

    ReplyDelete
  6. The before picture had the same dye but faded?? Or was it another dye?? I am interested in that hair color, looks beautiful girl!!

    ReplyDelete

Leave me your comment