The PLACENTA

O mască, trebuie să recunosc, foarte interesantă. Nu-i ca toate celelalte de pe piață, credeți-mă. O să vă spun și de ce.



A fost odată ca niciodată... glumesc :D Acum cațiva ani, prin clasa a 10 a, m-a apucat prima dată dragostea pentru părul lung. Cu adevărat lung, cam până la fund. Și-am înnebunit de tot văzând părul minunat al colegei mele, de mărimea menționată. Și-am făcut investigații, am vrut să îl cresc cât mai repede. Nu știam pe atunci de ulei de ricin, acum știu și m-a ajutat mult în creșterea lui, dar pe atunci nu știam. O altă colegă mi-a vândut un pont: placenta de la Kallos. Poftim? Ce să facă masca asta de păr? Să-l ajute să crească mai repede.

Nu am poze de atunci, dar mi s-au întipărit bine în minte cuvintele colegelor mele de clasă, după ce am folosit masca câteva luni, vreo 2-3. Nu le venea să creadă cât de repede mi-a crescut părul. Îmi amintesc că aveam șuvițe blonde, pe care le detestam de la o vreme, și mi se vedeau clar rădăcinile crescute. Eram în culmea fericirii. Și am folosit-o câteva luni bune, apoi am abandonat-o din nu-știu-ce motive. După vreo 2 ani și umpic, părul meu arăta așa, după ce îl avusesem, înainte de tratament, cam până la umeri. Cert e că de   la tratamentul cu masca, a crescut mult mai repede.




Lung, ondulat, nevopsit. Ah, trebuie să recunosc că mă apucă nostalgia și dorul de vechiul meu păr....ce m-o fi apucat să mă vopsesc?

Acum, că iarăși m-a cuprins febra, am recumpărat masca. O folosesc de câteva săptămâni și am aceeași relație bună, momentan, cu ea. Aștept să văd dacă are aceleași efecte asupra creșterii părului. Sper să aibă.

O aplic la rădăcină și pe toată lungimea, o las să acționeze câteva minute. Nu-mi amintesc dacă acum câțiva ani o lăsam să acționeze mai mult timp ... oricum ar fi, nu-mi îngrașă părul, nu-l lasă lipsit de volum, nu nimic negativ. Totul e în regulă. Curat, mătăsos și descurcat.

Voi ce alte ponturi mai știți pentru creșterea părului? La masca asta ați observat efecte asemănătoare?

Labels: