Summer DUO Giveaway (CLOSED)


Așa este, azi eu și draga mea Laura dăm împreuna startul unui giveaway de vară, la care sper sincer să participați într-un număr cât mai mare. 

Eu voi oferi unei fericite câștigătoare un fond de ten Max Factor Miracle Touch, pe care eu una îl ador și despre care puteți citi mai multe aici. Nuanța fondului de ten va fi aleasă de câștigătoare.

Aceeași fată norocoasă se va răsfăța și cu niște măști Chantelle, de care nu mă pot lipsi pentru că sunt 
m-i-n-u-n-a-t-e.

Și dacă tot avem grijă de ten, de ce să nu ne colorăm și ochișorii cu niște farduri superbe din Paleta Sleek Storm?



Dacă doriți să participați, vă invit cu mare drag să faceți următoarele:

1. Să mă urmăriți prin GFC ( în dreapta ), atât pe mine cât și pe Laura. (Obligatoriu)

2. Să răspundeți la următoarea întrebare, printr-un comentariu la această postare: ”Care este cea mai frumoasă amintire pe care o aveți legată de vară?” Deci chiar sunt curioasă :D Iar pentru înscriere pe blogul Laurei, veți răspunde la întrebarea ei. (Obligatoriu)

Extra-intrări: 

3. Un share pe Facebook la această postare sau la cea a Laurei, pentru ca vestea să ajungă la cât mai multe fete. (O intrare în plus)

4. Câte un like pe FB, unul pentru Laura, altul pentru mine. (La fel, altă intrare)

5. Pentru fetele care au blog, puteți pune poza giveaway-ului în sidebar, cu trimitere către unul din cele două bloguri. (Same here)


Având în vedere că acest giveaway este unul dublu, am marea rugăminte să vă înscrieți pe ambele bloguri și să respectați cerințele pentru ca totul să fie în regulă. 

Câștigătoarea va fi aleasă prin intermediul random.org. Atât eu, cât și Laura, așteptăm cu mare interes răspunsurile voastre! 
Pentru a vedea ce premii vă oferă ea, intrați repejor aici! Baftă!!

UPDATE: Concursul se va încheia în data de 10 iulie.

Labels: