What's new on my dressing table (IV)

By Tuesday, August 06, 2013 ,

Gagici, am adunat multe lucruri despre care să vă vorbesc. Ultimele două luni au adus pe măsuța mea de toaletă produse pe care mi le-am dorit multă vreme, după cum veți vedea în cele ce urmează. Atâtea s-au adunat, că de-abia mai am loc gol pe măsuță, dar asta nu mă supără deloc, având în vedere că sunt pasionată de beauty de atâta vreme și mai sunt încă atâtea de încercat.
 ÃŽncep cu o pensulă după care am tânjit multă, foarte multă vreme. Expert Face Brush este, pentru mine, o revelaÈ›ie în ale machiajului. ÃŽncă de când am văzut că produsele Real Techniques vor fi disponibile la noi în È›ară, am fost în alertă ca să fiu sigură că pun mâna pe pensula asta. N-am aplicat niciodată fondul de ten mai bine decât acum. Pensula asta nu numai că promite un machiaj flawless al feÈ›ei, dar o È™i face. Până la urmă, îmi dau seama că reclama ca reclama, dar produsul în sine îsi merită toÈ›i banii È™i e o achiziÈ›ie de care mă bucur enorm. Să mai zic că am luat-o cu 35 de lei?
 Blush Sleek, nuanÈ›a Rose Gold. Iarăși un produs pe care mi-l doream demult. Odată cu pensula RT, mi-am zis hai să mă răsfăț È™i mai mult :D Am dat pe el 30 de lei È™i sincer, dar foarte sincer, nu e deloc cum mă aÈ™teptam. Adică e mult mai fain decât credeam! Wow, ce produs. Clar, blush-ul meu preferat. Nu cred că voi renunÈ›a prea curând la el, mai ales că până acum combinam 3-4 blushuri pentru a ajunge la nuanÈ›a pe care o dă Rose Gold.
 È˜i acum....cel mai dorit produs, un mic Alien pe măsuÈ›a mea de toaletă. ÃŽncă de când am primit o mostră din parfumul ăsta, am È™tiut că mi-l doresc. Este un parfum atât de senzual, de impunător, de divin. Știu că nu multora le place un parfum de genul ăsta, eu însă simt că mi se potriveÈ™te, că mă reprezintă în totalitate.
Pensula RT face o treabă minunată cu acest fond de ten. După ce am dat-o în bară cu Colorstay, pentru că tenul meu nu l-a agreat deloc, m-am reorientat. Știam Ideal Flawless că este un fond de ten bun, cu o acoperire medie spre mare, însă nu mă așteptam să îmi placă chiar atât de mult. Are un finish luminos, ca BB-ul din aceeași gamă, cu particule strălucitoare (click pentru review). Îmi place rezistența lui, faptul că nu oxidează, nu mi-a provocat neplăceri, are o acoperire bună care mai e și buildable și se întinde foarte frumos pe ten.
Serul Caudalie Vinosource mi l-am dorit pentru că în ultima vreme tenul meu a devenit foarte uscat. Nu știu încă concret cum să îl iau, e un ser hidratant, cu proprietăți calmante și regenerante. Îmi place că aplicat sub crema de față, fondul de ten se întinde altfel. Tenul în sine e mai hidratat și are un aspect flawless. Mie îmi e greu să obțin acest finish flawless despre care vorbesc, pentru că tenul meu e foarte încăpățânat: ba e uscat, ba am imperfecțiuni care necesită mai multă atenție, ba are el alți demoni. Pe scurt, e un produs bun, dar nu face minuni decât atunci când e aplicat pe ten. Mă așteptam să îmbunătățească considerabil starea lui, odată folosit, prin faptul că pătrunde în straturile pielii, însă efectul lui e vizibil doar pe moment. Sau am eu prea multe așteptări :D
Floricele pe câmpii È™i-n camera mea  Thank you!
Am luat și o cutiuța pentru bijuterii luna trecută, așa ca să fie ritualul de răsfăț complet.

Dacă ați încercat vreun produs sau mai multe din cele despre care v-am vorbit azi, vă aștept cu drag părerile.

O zi minunată :)

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Wow, gooooodieeees :D Ce frumoase-s toate! Mă tentează şi pe mine pensula, o s-o iau, până la urmă. Dar trebuie să te întreb despre cutia de bijuterii. De unde ai luat-o?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumeeeesc pentru vizita! Cutiuta am luat-o din Nobila Casa, Polus Center

      Delete
  2. Ce nuanta e fondul de ten de la Avon? L-as incerca, dar mi-e teama sa risc cu nuanta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadie, am Shell. Nu mi se potriveste perfect, dar se adapteaza bine nuantei tenului

      Delete
  3. Carmen, de unde ai luat pensula si blush? poti sa-mi dai detalii. mersi.pupp

    ReplyDelete
  4. Le-am luat pe amandoua de pe http://www.makeup-shop.ro
    :D

    ReplyDelete
  5. Am observat in backround demachiantul de la Balea. Cum ti se pare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minunat :D e un produs indispensabil pentru mine, demachiaza atat de rapid si eficient, nu irita ochii si nu intinde machiajul. La pretul lui (7 Ron) eu zic sa-l incerci

      Delete

Leave me your comment