She, devil

By Tuesday, April 17, 2012

Nu vă temeți, n-am innebunit de am pus titlul ăsta!






Și privirea devilish


Glumesc.






Ca o iubitoare a machiajului ce sunt, pot să zic: Doamne, ce-mi mai place să mă machiez.

La machiajul ăsta am folosit paleta Sleek Storm. Tare frumoase culori are, pe bună dreptate toată lumea e înnebunită dupa paletele lor. Fondul de ten este același Extralasting de la Avon, blush-ul tot Flormar și bronzerul este o combinație, de fapt, între o pudră mai închisă Flormar și un bronzer e.l.f. Doar rimelul este altul, de data asta Maybelline Cat Eyes, pe care-l iubesc, vă spun sincer. Pe buze port o combinație între Onyx Lustre (Avon) și Flormar Long Wearing (L 10). Și ah, să nu uit de genele false, care fac întregul machiaj mai dramatic și mai interesant: Ardell.

Și dacă tot m-am apucat de meșterit, colierul de la gât este făcut de mine.


O zi minunată.
K.

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Foarte frumos <3 Imi aduce aminte de o stare ploaioasa..nu stiu daca o stii pe Storm din Xmen , dar ceva de genu ala imi aduce aminte machiajul , foarte foarte misto <3

    ReplyDelete
  2. Frumoasa mea surioara , pupici !!!!!

    ReplyDelete
  3. ce frumoasa esti! >:D<

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos! Felicitari!

    ReplyDelete
  5. cum sa nu te iubesc,daca esti frumoasa si ai talent!!:*:*:*

    ReplyDelete

Leave me your comment