"Sephora Cream Lip Stain" in culoarea dragostei

By Thursday, February 27, 2014 , , , ,

Rosu sau neutru, rujul este acel element din machiaj care spune cine suntem. Trebuie sa recunosc ca am o mini colectie de rujuri, insa preferatul meu dintotdeauna este cel rosu...culoarea pasiunii, a senzualitatii, culoarea care reprezinta personalitati puternice si curajoase. Poate exagerez cu atatea atribute si descrieri....insa nu ma vad purtand ruj rosu decat atunci cand ma simt increzatoare. Si ma simt increzatoare cand ma simt bine asa ca de ce sa nu o arat?
In poza din stanga port machiajul meu de toate zilele si Sephora Cream Lip Stain, in nuanta 01, un rosu mult mai intens in realitate decat in poza. De ce Sephora Cream Lip Stain? Pentru ca rezistenta, pentru ca intensitate si pentru ca efect mat. Ca sa ma credeti in totalitate, ar trebui sa il si vedeti in mana voastra si pe buzele voastre. E absolut demential! Eu, care iubesc rujurile in culoare rosie, in viata mea nu am purtat unul mai mult de doua zile. Cu acesta situatia e total alta pentru ca il aplic in fiecare zi, de doua ori. O data dimineata si o data dupa-masa. Rezistenta lui este de 4-5 ore, in ideea in care intre timp mananc, beau apa sau ceai etc. In plus e perfect mat, are o culoare fenomenala si mi se potriveste si mai bine acum ca...ei bine, mi-am schimbat iar nuanta parului. Culoarea din poza de mai sus am avut-o in par fix doua zile, iar poza e facuta acum 3 zile....dar va spun sigur ca rujul asta se potriveste oricui si sigur il veti iubi si voi. Poate va intrebati daca usuca buzele: raspunsul este nu. Nu mai mult decat o face un ruj normal si va spune asta o fata care se confrunta cu buze uscate zilnic.
Rujul il puteti gasi in magazinele Sephora sau online, la preturi cuprinse intre 48-50 lei. Eu va asigur de faptul ca este o investitie care in mod clar isi merita banii si nu va pot spune in cuvinte cat de mult il iubesc.

Voi ce culori preferati la rujuri si care sunt favoritele voastre?

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Superbă nuanţă, îţi complimentează minunat tenul deschis şi trăsăturile calde :-)

    ReplyDelete

Leave me your comment