Punk Chick

By Saturday, June 21, 2014 , ,

Odata cu ultimul pachet primit de pe Born Pretty Store au venit si acesti cercei mai "punkisti" pe care i-am ales cu mare greutate deoarece au atat de multe modele pe site incat pe cuvant de onoare ca imi ia 3-4 zile sa aleg ceva.

De ce acesti cercei si nu altii? Va spun sincer ca nu sunt mare purtatoare de cercei, insa cateodata ma ia "febra impopotonarii" si atunci vreau ceva care sa iasa in evidenta, dar sa fie totusi suficient de simplu incat sa ma simt comod si in largul meu. Mie imi plac modelele simple la orice tip de accesoriu, asa ca nu mi-a fost prea greu sa aleg acesti cercei mai ales ca scot din mine "the punk chick"! Ha ha.

Punk Style Earrings sunt mai mult niste cercei statement, voluminosi dar simpli, ies in evidenta cu usurinta fara sa fie ceea ce eu numesc - prea mult. Ceea ce ador la produsele de pe site este ca mereu primesc ceea ce vad in poze. Niciodata nu mi s-a intamplat ca produsul sa arate grozav in poze si in realitate sa fie din material prost, ori mai sters, ori nu asa frumos. Nici nu acesti cercei nu am fost dezamagita, sunt exact la fel ca in poze, ba chiar mai frumosi as zice eu! La ce calitate si ce pret mic au, chiar e o afacere excelenta.
Daca-mi plac? Da! Imi plac nu doar cerceii, dar tot ce am de pe site. Nu am avut niciodata asa bijuerii frumoase si sunt pur si simplu incantata de ce produse&preturi&calitate au.
Daca vreti sa va convingeti si voi de restul produselor lor, va invit sa dati o comanda la care veti beneficia de 10% reducere aplicand codul din poza de mai jos! Iar daca nu va puteti decide la coliere/cercei, va invit sa vedeti si restul postarilor cu produse de la ei pe care le puteti gasi in lebel-ul "born pretty store".
Daca aveti intrebari legate de comanda, va rog sa imi scrieti in sectiunea comentarii sau sa imi dati un e-mail. Va raspund cu drag!
Daca aveti si voi produse de la ei, astept opiniile voastre!
Iar daca va tenteaza ceva, va rog, impartasiti! 
Va recomand sa vizitati si sectiunea nail art, au produse noi pe stoc.

O zi minunata! 


Write me an e-mail!
blogulcudetoate@yahoo.ro

Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment