Bunătăți primăvăratice Solaris

By Monday, March 14, 2016 ,

Săptămâna trecuta am primit un colet vesel și plin de căldură din partea Solaris, care conținea o mulțime de bunătăți. M-am bucurat enorm de aceasta surpriza pentru ca brandul Solaris e unul care se regăsește permanent în casa mea și acest lucru l-am mai menționat aici pe blog.

Dacă sunteți la curent cu postările mele de pe instagram, știți ca încerc sa duc un stil de viata cat mai sănătos și ca am diversificat meniul de la micul dejun foarte mult în ultimele săptămâni. Sunt mandra de ceea ce am realizat, și anume sa mănânc un mic dejun sanatos și sățios în fiecare zi, plin de nutrienti și cele necesare unui stil de viata echilibrat. Ma refer aici și la micul dejun, dar și la cina, pentru ca de multe ori am mancat la cina ceea ce servesc dimineața și ghiciți ce, mi-a plăcut enorm.
Aici intra în scena un brand extrem de drag mie, Solaris. Am primit pachetele cu invitația 'Hai la', faimosul macinis pentru lăptic pe care îmi doream mult sa îl încerc, un pachețel cu maxi fibre, un ulei din arbore de ceai pe care deja îl iubesc, nelipsitul ulei de cocos și o gustare dulce acrișoara mi-nu-na-ta!

Pachetele 'Hai la'  s-au epuizat demult, dovada ca ne-au plăcut, atât mie cat și celor dragi. Și ca sa ma credeți pe cuvânt ca Solaris ma însoțește și la micul dejun, va las mai jos o poza cu o creație delicioasa pe care o reproduc zilnic de când am primit surpriza Solaris.
Nu pot sa nu menționez un lucru la care ma gândesc constant de când am primit surpriza anterioara Solaris și anume acele delicioase gaufre cu miere Longevita. Pentru ca nu am reușit sa le găsesc prin magazine, plănuiesc sa dau o comanda de bunătăți curând. Vreau sa incerc cat mai multe din produsele lor și nu o sa ma opresc :)

Voua va plac produsele Solaris?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Si eu sunt mare, mare fana :) Am gasit aproape de munca o farmacie enorma (Bebe Tei) care distribuie si Solaris, asa ca ma aprovizionez de acolo cu biscuiti si chestii de rontait la birou. Sunt incredibil de bune, sanatoase si accesibile ca pret fata de chestiile uzuale din comert. Dintre pachetele Hai la, m-a cucerit cel pt scoala :)
    Te pup, o saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu am aici aproape o farmacie naturista plina ochi de produse Solaris :) asa este, sunt sănătoase și accesibile, motiv pentru care am un dulăpior plin de bunătăți de la ei și încă câteva produse pe lista. O săptămână frumoasă, Georgiana! :*

      Delete

Leave me your comment