Make-up inspired: Selena Gomez, Part 2

By Saturday, November 19, 2011

Bună, fetelor!

Continui cu seria machiajelor apărute în clipul Selenei Gomez, ”Love you like a love song”. Următoarea scenă este cea mai frumoasă după părerea mea din tot clipul, È™i asta pentru că îmi place mult È™i povestea ei, dar mai ales vestimentaÈ›ia È™i machiajul Selenei.



Și interpretarea mea.





Nuanțele sunt puțin diferite din cauză că unele poze au fost făcute cu bliț.

Am folosit aceleași produse pentru ten ca la celălalt machiaj, schimbat fiind doar fardul de obraz care, de data aceasta, este unul Flormar. Pentru ochi am folosit tot paleta cu 88 C.S., rimel Maybelline Volum Express the Colossal și eyeliner gel Love Alpha. Buzele le-am colorat cu L'oréal Color Riche Serum, nuanța cu numărul S 101, peste care am aplicat gloss transparent Juicy Tubes, de la Lancome.


Sper ca v-a placut, aștept părerile voastre!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. tie ti-a iesit mult mai frumos acest machiaj. :*

    ReplyDelete
  2. Vai, Andreea, multumesc frumos:*

    ReplyDelete
  3. al tau e de 10 ori mai reusit, pe cuvant :)

    ReplyDelete
  4. Dragonfly Accessories, saru`mana!

    ReplyDelete
  5. ce frumos :x
    ai niste ochi absolut superbi !!

    ReplyDelete
  6. Chiar ca este mult mai frumos al tau.Am admirat si eu acest machiaj in videoclip insa al tau este mult mai frumos realizat si curat.
    Iar tu esti superba,ai niste ochi!!:X

    ReplyDelete
  7. A ta imi place mai mult, varianta Selenei mi se pare ciudatica sincer!

    PUp.

    ReplyDelete

Leave me your comment