Machiaj cu provocari

By Monday, September 02, 2013 , , ,



Frumoaselor, dacă ați crezut că am uitat de blog, să știți că nu-i așa. Am fost ocupată să mă relaxez în ultima săptămână, astfel că voi pregăti zilele astea o postare cum n-am mai făcut până acum, din mica mea călătorie.
Pe domniÈ™oara de sus am machiat-o de curând È™i trebuie să spun, a fost o adevărată provocare să realizez acest machiaj. ÃŽn primul rând pentru că ea este o persoană îndrăzneață care vrea mereu un machiaj pe măsură È™i în al doilea rând pentru că a trebuit să îl realizez în aÈ™a fel încât să fie conform pozei de inspiraÈ›ie pe care mi-a arătat-o. 
Cum îmi plac provocările și ideea de a realiza un astfel de machiaj, sesiunea în sine a fost foarte interesantă. Aștept cu interes părerile voastre și aș vrea să-mi spuneți dacă ați încerca un astfel de machiaj, eu una cu siguranță da! :)

O zi minunată,
Carmen

You Might Also Like

4 comentarii

Leave me your comment