Real Red

By Sunday, September 22, 2013 , ,


Acum câtiva ani am descoperit pentru prima data ojele Avon si, indragostita de aceasta nuanta numita nu degeaba Real Red, i-am ramas fidela de-a lungul anilor. Oja rosie poate fi usor indrazneata, poate unele dintre voi vor fi de parere de iese prea mult in evidenta...mie imi place la nebunie aceasta culoare si regret ca nu am purtat-o mai mult in ultimii ani. Revenind la oja, o gasiti in toate cataloagele Avon. Este o oja pe care as descrie-o ca fiind pigmentata, rezistenta si care are o culoare perfecta. Rezistă pe unghiile mele până la 5-6 zile, de fapt mi-am refăcut unghiile după ce am purtat-o o săptămână și jumătate pentru că îmi crescuseră destul de mult deja.

Eu una o ador. Vouă vă place?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. O am si eu insa nu sunt asa incantata de ea.

    ReplyDelete
  2. Eu am altă nuanță și-mi place mult, se aplică ușor, mă ține cam toată săptămâna și nici nu s-a uscat până acum. : )

    ReplyDelete

Leave me your comment