Favoritele lunii octombrie

By Monday, November 02, 2015

Nu imi vine sa cred ca intram deja in luna Noiembrie si ca mai este atat de putin pana la Craciun. Eu ma gandesc deja la sarbatori inca de la inceputul lunii Octombrie, dar timpul trece atat de repede ca am impresia nu am tinut pasul cu el si m-am pierdut undeva pe drum. Azi va postesc despre produsele mele preferate in luna Octombrie. Raman surprinsa cand vad ca am tot mai multe produse favorite si imi vine greu parca sa vorbesc doar despre cateva. 

Incep cu fondul de ten Lasting Finish de la Rimmel London. Acesta este un produs care m-a surprins si nu m-as fi gandit ca o sa-mi placa asa de mult. I-am dedicat un review aici, dar pe scurt va spun ca arata si se comporta foarte bine pe ten. Unde mai pui ca l-am luat cu 23 de lei la reducere din Cora.

In continuare, un produs caruia musai sa ii fac un review separat, este concealerul Mac ProLongwear. Am recurs la MAC din disperare. Nici unul din concealerele pe care le aveam nu imi acoperea cearcanele si deja eram satula sa pun straturi de fond de ten sub ochi. Nu are nici MAC acoperirea cea mai mare, dar e un produs multifunctional si asta pentru mine e mai mult decat satisfacator. Adica, il pot folosi ca si concealer, fond de ten sau ca si baza pentru fardul de pleoape. That's right, fardul de pleoape rezista eroic peste acest concealer, astfel ca nu mai e nevoie sa cumpar o baza separata pentru fard. Acoperirea e bunicica, dar v-am zis, fac review separat.

Bineinteles ca nu pot lasa sa treaca luna fara sa mentionez iar cat de mult imi place Paleta Too Faced Natural Matte. I-am dedicat un review aici, nu va mai povestesc decat ca so far e achizitia anului 2015 pentru mine.

Nu am inclus pana acum in preferatele lunii vreo pensula de machiaj, dar de data asta am simtit un real ajutor din partea pensulei Sigma Blending E25 in machiajul zilnic. Pensula asta blenduieste culorile extraordinar de bine, e moale dar pufoasa. Imi place ca, de-a lungul anilor, s-a comportat foarte bine la spalat, nu a pierdut peri si nu s-a inasprit.

Ma duc mai departe catre capitolul skincare, unde trebuie sa adaug ca am o crema de fata care imi place foarte mult. Este vorba despre crema de zi cu lapte de capra, marca Ziaja. E o crema de zi insa eu o folosesc seara deoarece e hidratanta dar usoara in acelasi timp. In cele trei saptamani de cand o folosesc nu am remarcat nici o neplacere cauzata de ea si marturisesc ca vreau sa incerc mai multe produse de la ei.

Ceea ce am si facut....astfel ca am cumparat si un produs cel putin interesant, exfoliantul enzimatic Ziaja. Produsul asta e ceva nou pentru mine, marturisesc ca nu am mai incercat pana acum nimic de genul. E o masca, se aplica pe ten si se lasa 10-15 minute, apoi se indeparteaza cu apa calda si voila, tenul e curat si fin. Imi place mult produsul asta, simt ca imi curata tenul si porii mai exact.

Cam acesteau au fost preferatele lunii. Cum ziceam, mi-a fost greu sa mentionez doar cateva produse pentru ca am avut norocul, in ultima vreme, sa testez produse cu adevarat eficiente. Dar banuiesc ca am acum destule idei de postari :) Va pup si astept opiniile voastre in casuta de comentarii.



You Might Also Like

6 comentarii

  1. Lasting FInish l-am avut si eu pe la preferate. Inca imi place! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi se pare foarte bun, mai bun decat alte fonduri de ten pe care am dat de la 60 lei in sus :))

      Delete
  2. Si mie mi-a placut mult fondul de ten! :)
    De la Ziaja am apucat sa incerc doar un balsam de buze dar cum mai termin produse din stoc, cum voi da navala!

    ReplyDelete
  3. Aștept cu interes review la concealer, chiar mă interesează și părerile sunt oarecum împărțite. :D
    Abia aștept să încerc și eu peeling-ul enzimatic, e în capul wishlist-ului meu de la Ziaja.
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa fac curand review pentru concealer :* sa stii ca e chiar bun peeling-ul enzimatic, unde mai pui ca e si super ieftin :D

      Delete

Leave me your comment