Noutati Solaris in viata mea

By Thursday, November 12, 2015

Nu stiu de ce, dar brandul Solaris mie imi inspira incredere. Chiar azi de dimineata am fost intr-un magazin naturist sa cumpar uleiul lor de cocos si parca nu-mi mai venea sa ies. Aveau de toate: uleiuri, cereale, unt de arahide, tot felul de seminte etc. Cu greu m-am decis ce sa mai cumpar, ca doar voiam de toate. Mi-a ramas gandul la untul de arahide pe care vreau sa-l cumpar pentru micul dejun, sa-l intind pe toast si sa pun si feliute de banane peste el. Stiti voi, ca in pozele de pe Pinterest.

Cu uleiul de cocos am o relatie lunga, de cativa ani deja. Cu cel de la Solaris, de vreun an de zile. L-am recumparat cu mici pauze si nici nu stiu cand am reusit sa termin cate un borcanas. Apropo, daca cumparati uleiul asta, in borcanas mic, il puteti refolosi ca suport de lumanari. Arata foarte fain. Inchei paranteza si va zic si pentru ce il voi folosi eu acum. Pentru igiena orala, mai exact vreau sa ma spal pe dinti cu el, dupa ce ma spal cu pasta de dinti in mod normal. Am tot citit despre beneficiile uleiului de cocos pentru igiena orala si chiar vreau sa vad daca se simte vreo diferenta. Borcanasul a costat 9.90 lei.

Despre cicoare va zic ca e foarte misto. Arata si are exact acelasi gust ca o cafea naturala, ba chiar mai bun si are o multime de beneficii pentru organism. Nu sunt mare bautoare de cafea, beau cate o cana cand ma simt foarte obosita, in special dimineata. Uneori o beau pentru ca imi da senzatia de relaxare, deci nu neaparat pentru gust. Abia astept sa vad cum ma inteleg cu acest produs pe termen lung, pentru ca sunt dispusa sa renunt la cafea de dragul lui. A costat putin peste 8 lei.

Daca ati folosit vreunul din aceste produse, va astept cu drag opiniile in casuta de comentarii.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Tocmai mi-ai amintit să îmi termin și eu cicoarea

    ReplyDelete
  2. Da, da, pe amandoua si imi place cafeluta de cicoare in mod special! :) Chiar mi-e dor de un borcan nou, poate ajung sa iau in weekend-ul asta.
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Chiar la tine am citit despre cafeaua de cicoare si am ramas curioasa :)

    ReplyDelete
  4. […] pe care il consum foarte des, alternandu-l cu budinca din ovaz fiert in lapte. Am mai mentionat aici pe blog faptul ca Solaris este, pentru mine, un brand care inspira incredere, lucru dovedit de-a […]

    ReplyDelete

Leave me your comment