Ivatherm Joviale | Review

By Monday, November 28, 2016

Am primit acest fond de ten din partea celor de la Ivatherm acum vreo doua luni si m-am bucurat mult ca pot incerca iar un produs care mi-a fost atat de drag acum cativa ani. Am recumparat acest produs de vreo doua ori in trecut, atat de mult mi-a placut.

Pentru cei care nu sunt familiari cu fondul de ten Joviale, va spun ca e un produs perfect pentru vremea rece. Se potriveste si vara, dar pentru iarna e ideal pentru ca e un produs hidratant, dar lejer, potrivit si tenurilor sensibile. Imi place foarte mult cum se aseaza acest produs pe ten si vreau sa zic ca face tenul sa arate perfect: luminos, hidratat si calm, fara sa se 'lipeasca' de zonele uscate si sa le scoata in evidenta.
Singurul lucru care ma intristeaza e faptul ca cea mai deschisa nuanta (01) nu mi se potriveste prea bine acum, iarna, eu avand tenul super deschis in acest anotimp. Mi-ar placea mult sa mai scoata inca o nuanta, cel putin, mai deschisa.
Produsul nu mi-a cauzat neplaceri si are o acoperire medie, fiind buildable fara sa arate cakey. Cred ca e un produs excelent celor care vor mai mult o uniformizare a pielii, fara probleme majore si care vor un ten luminos si hidratat pentru intreaga zi.

L-ati incercat? Va tenteaza?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment