Nuxe Reve de Miel | Balsam de buze de poveste

By Sunday, November 20, 2016


Cred ca unul din cele mai dragalase produse de ingrijire pe care le am si le-am avut vreodata e acest borcanas de Nuxe Reve de Miel, un balsam de buze cu totul si cu totul deosebit. Cand l-am pus in cos, nu am stiut cat de mult o sa-mi placa, de fapt nici nu credeam ca o sa imi placa vreodata atat de mult un balsam de buze.


Diana a fost cea care mi-a atras atentia asupra existentei lui, cand i-am spus ca vreau un balsam de buze (asa cum o face de nenumarate ori :P). Thank you for that. L-am luat de pe Aoro.ro la pretul de 40 de lei si nu regret nici o secunda ca am dat atat pe un produs pentru ingrijirea buzelor. Desi balsamul meu se terminase de cateva zile, am preferat sa astept sa ajunga comanda decat sa iau altul care sigur nu m-ar fi incantat atat de mult.


Produsul vine intr-un borcanas foarte simpatic, usor de purtat in geanta. Nu ar merge insa si intr-o geanta tip plic, pentru un eveniment de exemplu. Asta e un aspect trist, dar nu ma face sa iubesc produsul mai putin. Borcanasul contine 15g de balsam de buze care, la inceput, mi s-a parut ca seamana cu un scrub pentru buze. E foarte ciudatica textura lui, pentru ca e groasa si deloc asemanatoare cu balsamurile de buze fine pe care le-am mai testat de-a lungul anilor, dar care nu au avut nimic in comun cu hidratarea. Imi place foarte mult insa textura lui neobisnuita.




Are o culoare ca a mierii si, odata aplicat pe buze, nu se vede ca porti ceva. Nici urma de luciul acela pe care il dau balsamurile de buze, nici o urma de nimic. E total invizibil pe buze, arata de parca buzele tale asa sunt ele, super hidratate si 'pline'. Asta e efectul pe buzele mele si imi place la nebunie.


E un produs hidratant, foarte hidratant. Nu degeaba e atat de iubit in lumea asta mare. Buzele mele foarte sensibile si uscacioase il adora si nu ma deranjeaza deloc sa aplic, usor, tapotand buzele, cu acest produs. Cred ca persoanele care au buze uscate si care folosesc un balsam de buze de cateva ori pe zi, vor aprecia cantitatea generoasa, aspectul final si rezultatul pe care acest produs il are asupra buzelor uscate. E un produs minunat! ♡
L-ati incercat? Va tenteaza?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment