Masterpiece Max Mascara Review & Tag

By Wednesday, February 23, 2011 ,

Buna!
In momentul in care m-am hotarat sa cumpar o mascara, am inceput cautarile pe net - poze si reviews, recomandari,  si prin magazine - testere. La Masterpiece Max am ajuns din intamplare, uitandu-ma la niste machiaje ale unei fete foarte talentate,rimelul fiind foarte laudat pe net, chiar si de cateva dintre voi. Insa nu am gasit nici testere, nici poze destul de relevante pentru aceasta mascara (swatch-uri), dar l-am cumparat si iata-ma aici, facand un review care sper sa ajute pe cineva:)

Vreau sa incep prin a va spune ca sunt foarte multumita de Masterpiece Max. Nu sunt incantata pana la cer, pentru ca nu fac vant cand clipesc (haha), dar nu se poate compara cu rimelurile anterioare, pe care le-am avut.

Ce spun producatorii:

  • ofera volum si definire perfecta
  • ofera pana la 400% mai mult volum si o exceptionala definire chiar si a celor mai mici gene
  • acopera genele perfect, de la baza spre varf
Ce spun eu:
  • true!
  • true!
  • true!
Volum, definire, alungire!!, un negru intens...toate le gasim la Masterpiece Max. Imi place ca genele arata net superior (cum ziceam mai sus, fata de anterioarele), isi pastreaza aspectul frumos intreaga zi, nu curge, nu se formeaza brobonele mici - sau cum se zice:) - si ambalajul este chiar dragut, finut, negru cu auriu.
Dar mai bine las vorbele si va arat dovada.

Asa arata genele mele fara rimel:

(cred ca o sa continui toata viata tratamentul cu uleiul de ricin:D)

Asa arata cu Masterpiece Max aplicat intr-un strat:

 
Si in doua straturi


Frumos, nu?

Pret: 50 lei

Tag: What's in my bag
 Vreau sa incep prin a-i multumi Andreei pentru acest tag, pentru ca este o draguta si nu a uitat de mine. Multumesc Andreea!!

Aceasta este geanta care imi place cel mai mult, datorita culorii - nici crem, nici gri, undeva la mjloc - si care a fost si cea mai purtata, in ultima vreme.

Cam asta am in ea...
...portofelul, agenda, penarul cu pixurile (nu suport sa caut in tot "sacul" dupa un pix), portfardul-bufet, un fel de portfard mai special, cu alta intrebuintare, servetele umede si uscate, caietul/caietele pentru cursurile din ziua respectiva, "matusile":), cheile cu Motz si cele 2 telefoane, care vor fi doar unul de luna viitoare.

In portfardul-bufet am asa:
- balsam de buze Nivea Hydro Care + inca unul de rezerva, pt cand il uit acasa pe celalalt (rar), spray de gura, roleta cu parfum Perceive, Rupan, un  pieptene, o forfecuta, o oglinda, betisoare pt urechi si provizii - in caz ca mi se face foame pe drumul spre sau dinspre faculta:) (biscuiti, baton Fitness cu ciocolata si portocale si guma topitoare). Pe langa toate acestea, mai am si cateva pachete de gume, dar am uitat sa le pozez.

In portfardul mai special am asa:
- incarcator LG, casti LG si MP3

In penar am obisnuitele pixuri:

Dau acest tag mai departe catre cele care nu l-au facut!

O seara frumoasa,

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Din pozele tale nu pare prea stralucit...

    ReplyDelete
  2. Adina, poate e si aplicarea de vina (fara sa ma scuz). Si Adina, fara suparare, nici cele de la L'oreal nu au fost mai stralucite...tocmai de aceea am ales Max Factor:)

    ReplyDelete
  3. mie imi place cum iti arata genele dupa rimel, doar ca mi se pare cam mult 50 de lei..:-??

    imi place ce ai in geanta :))

    ReplyDelete
  4. mie imi pare dragutz :) poate doar pretul ma descurajeaza...ultima data cand am dat atat pe un rimel a fost o mare dezamagire si imi venea sa ma bat singura :))

    ReplyDelete
  5. @Denisa: si mie imi place, chiar sunt multumita. multumesc!

    @Claudia: Stiu cum e! De fapt, tocmai de aia am tot incercat diferite rimeluri, timp de aproximativ 2 saptamani. Plus cautat swatch-uri, review-uri. Dar repet, sunt multumita, unde mai pui ca o perioada nu mai cumpar rimeluri:D nici mie nu imi place sa dau un ban si apoi sa fiu dezamagita...si aplicat cu mai mare atentie, arata si mai bine!promise.

    ReplyDelete
  6. arata bine,dar pretul e cam piperat:)
    imi place geanta ta:D

    ReplyDelete
  7. Rimelul arata destul de bine pe gene, desi are un pret cam piperat pot spune.Ador geanta ta, de nde ai luat-o?Inca de candam vazut prima poza am ramas vrajita de ea.Te pupic!

    ReplyDelete
  8. @Laura: am luat-o de aici, din Cluj, de la un magazin numit Neky. De fapt, mama mi-a luat-o:). Te pup!

    ReplyDelete
  9. Nu am de ce sa ma supar pentru ca L'Oreal nu e firma mea personala, as vrea eu, nu ai de ce sa ma ataci cu rimelul L'Oreal... ;)

    ReplyDelete
  10. @Adina: Dar nu te atac, Adina, chiar nu am de ce, asa cum zici si tu. Stiu ca rimelurile L'Oreal sunt sus in topurile multor fete, chiar mi-au recomandat cateva prietene si L'Orealul, doar ca nu m-a incantat pe mine personal, plus faptul ca rimel L'Oreal vazusem pe blogul tau... nu ai de ce sa te simti jignita, daca crezi ca te-am atacat imi cer scuze:) Nu mi-am facut blog ca sa atac sau sa fiu rautacioasa. Cea de mai sus e parerea ta si ti-o respect. O zi buna!

    ReplyDelete

Leave me your comment