De ce simplitate?

By Monday, November 05, 2012


Amber Heard


Nicole Scherzinger

Leighton Meester

Amber Heard

Katherine Heigl


Katy Perry

Hayden Panettiere

Michelle Williams

Nicole Scherzinger
 

Pentru că ”less is more” È™i vedetele ne-o demonstrează. Și aici mă refer strict la machiaj.

Mereu am manifestat o preferință aparte pentru machiajele simple È™i de efect, în locul celor complicate, cu multe culori pe pleoape, deÈ™i Ã®mi place mult să mă joc cu ele. Asta aÈ›i văzut È™i în look-urile postate unde ”m-am pictat” cum am È™tiut mai bine È™i asta pentru simplul fapt că-mi place ... Nu de puÈ›ine ori oamenii s-au mirat când le-am spus care e pasiunea mea. ”N-aÈ™ fi zis, tu aproape că nu te machiezi.” Păi, aÈ™a-i.

Revenind la poze, astea-s doar câteva exemple de look-uri care-mi plac enorm. Mă trezesc câteodată uitându-mă minute în șir la o poză de genul, în care studiez machiajul, total absorbită.
Poate că, totuÈ™i, minimalismul de efect, pentru că aÈ™a-mi place să-i spun, este un aristocratism de neînlocuit.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Si eu tot genul aceste de lookuri prefer :)

    ReplyDelete
  2. Si mie imi plac la nebunie acestea simple, la unele filme ma uit la felul in care sunt machiate actritele si pierd firul povestii, uneori. Fardurile colorate parca nu prind pe oricine, pot doar sa le admir. Great choice of pictures ;)

    ReplyDelete
  3. Very inspiring post. I also love those celebrity styles, especially Nicole S. :)

    xoxo
    http://nnotforsale.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Leave me your comment