Despre Uriage Hyseac, SPF 30

By Thursday, March 28, 2013 ,

Azi, câteva vorbe despre crema de față pe care o prefer de câteva luni de zile, cu spf 30 așa cum îmi doream. Face parte din gama Hyséac și este o cremă fluidă, hidratantă și matifiantă în același timp (sau așa zic ei), pentru un ten mixt sau gras. Trebuie să recunosc că am alergat după o cremă buna cu SPF 30 luni de zile și nu m-am putut decide la nici una. Inițial voiam să o iau pe cea cu SPF 30 de la Bioearth, dar voiam mai mult decât matifiantă să fie hidratantă.
Cum Google e mare domn, am găsit câteva review-uri (puÈ›ine ce-i drept) despre ea, însă toate erau de bine. Am găsit-o în Sensiblu la preÈ›ul de aproximativ 40 de lei, zic aproximativ pentru că o am de câteva luni, din iarnă deci, È™i nu am reÈ›inut exact preÈ›ul. 
Acum, lucrurile-s simple. Vă spun exact cum se înțelege ea cu tenul meu mixt și nărăvaș: bine. Și e doar bine pentru că are tendința de a-l îngrășa mai mult decât de obicei la 1-2 ore de la aplicare, asta dacă nu aplic pudră de orez peste ea. În rest, o simt hidratantă, nu mi-a provocat nimic neplăcut ba dimpotrivă, mi se pare că tenului meu îi priește.

Are o textură care se absoarbe destul de repede în piele, însă rămâne acel filtru alb pe ten care îmi displace, dar dacă pun puțin fond de ten nu se mai observă nimic. Mă încântă protecția pe care o oferă și cred că reprezintă o alegere bună acum pe timp de iarnă, datorită puterii de hidratare pe care o are. Cu toate acestea, nu știu cum o să se comporte pe ten odată ce va veni căldura și sper să și vină odată :D Dar oricum, dacă nu o sa mă înțeleg cu ea, ceea ce e foarte probabil, o voi lua pe cea de la Bioearth despre care am auzit lucruri bune.
Lista de ingrediente o puteți vedea mai sus. Aș aprecia enorm sugestiile voastre, dacă ați încercat vreo cremă cu SPF mare și v-a plăcut, vă rog să împărtășiți :D

Vă pup.

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment