Experienta cu Boulevard Studio


*Această postare nu reprezintă  o tentativă de a calomnia sau defăima numele care apare în ea, ci doar o experiență personală.


În urmă cu câteva săptămâni am luat (iarăși) decizia de a mă face blondă și am eșuat încă o dată vopsindu-mă acasă, ajungând astfel să dețin o coamă tricoloră. Apoi m-am gândit că mai bine abandonez definitiv ideea de blond și o dau în cealaltă extremă, ceva închis. Foarte închis. Și unde altundeva să merg pentru asta, dacă nu la profesioniști?

Așa am primit un voucher cu ocazia zilei de 8 martie, de la iubitul meu, la Boulevard Studio din Cluj, în valoare de 150 de lei. Am sunat emoționată a doua zi să cer un preț aproximativ pentru întreaga procedură și să fac o programare și mi s-a spus că o să mă coste în jur de 300-400 de lei. M-am gândit că totuși e prea mult pentru un vopsit, nu era nici măcar blond ceea ce voiam, care implică clar mai multe proceduri, ci șaten închis. În fine, prețul nu ar fi fost o problemă așa mare dacă nu aș fi sunat într-o altă zi din nou, pentru același lucru, ca să aflu că, în cel mai rău caz, ar trebui să plătesc o mică diferență pe lângă voucherul de 150 de lei.
 Am luat decizia de a nu beneficia de serviciile lor fiind o diferență prea mare între cele două prețuri, pentru același serviciu,  lucru care în mod cert a zdruncinat încrederea pe care o aveam în salonul lor.

Vorbind cu o domnișoară de la ei la telefon, mi s-a propus să iau produse în locul serviciilor, ca să mă folosesc totuși de voucher și urma să merg la salonul lor să vad ce aș putea lua pentru părul meu năzdrăvan și dornic să încerce produse profesionale.
Despre problema cu prețurile nu prea știam ce să zic și cum să o iau, eram totuși cam debusolată de producerea unei greșeli așa mari din partea unui salon atât de renumit, cu atâta prestanță în jurul numelui său, cum îl percepeam eu înainte de toate astea.

Când am ajuns, am fost întâmpinată de un domnișor blond și întrebată cu ce pot fi ajutată. I-am spus de voucher și ceea ce vreau să fac și de acolo praf și pulbere. Nu am fost tratată niciodată cu atâta indiferență... efectiv mă privea de lângă biroul lui înalt și-mi spunea că nu îmi poate da produsele pe un ton și un limbaj al corpului atât de rece încât mă simțeam ca o cerșetoare. Am rămas șocată.

În jurul meu erau câțiva oameni, nu știu dacă erau clienți sau angajați, dar erau acolo și-i vedeam. Am ieșit din salon nervoasă, supărată, furioasă nu numai pentru informațiile care se băteau cap în cap, pe care mi le furnizaseră chiar angajații salonului, dar și pentru atitudinea lui. M-am simțit nedreptățită și umilită. Am bătut atâta drum pentru nimic și pe lângă nimicul ăla am primit și un șut în fund.

În calitate de client, am rămas foarte dezamăgită. Într-o benzinărie, într-un SH, într-o alimentară de la colțul blocului sau într-un magazin de unde mi-am cumpărat șosete am fost tratată mult mai bine. Mult mai omenos și mai respectuos.

Nu am vrut să îmi exprim nemulțumirea înăuntrul salonului, așa că am pornit către casă. Când am ajuns, am pus mâna pe telefon și am format numărul lor. Mi-a răspuns același băiat blond și i-am cerut să-mi explice ce era cu atâtea nereguli și de ce mă tratase așa. După multe bla bla-uri și momente în care vorbea peste mine (atâta respect față de un client nemulțumit să nu aibă el), mi-a spus că o să vorbească cu managerul ca să rezolvăm problema și să iau totuși produse. Ba m-a întrebat chiar și ce produse aș vrea. I-am spus că despre asta o să vorbim luni, când urma să revin cu un telefon și i-am cerut ca de data asta să își pună și colegii la curent cu situația. Nu de alta, dar ar fi fost tare enervant să sun iar și să vorbesc cu cineva care habar nu are despre ceea ce se întâmplă :)

Am revenit cu un telefon azi, în 18.03, așa cum trebuia, și am vorbit cu o domnișoară care mai mult se încurca în cuvinte decât să mă lămurească. Pe scurt, managerul a decis să nu beneficiez de produse, doar de servicii. Mulțam fain, dar mă lipsesc.

Acum ideea principală nu se învârte în jurul faptului că eu am vrut produse și ei nu mi le dau. În primul rând, ei mi-au propus soluția asta. Și în al doilea și al treilea rând, cred că au dat dovadă de multă lipsă de profesionalism în toată treaba asta. De la informațiile total opuse pe care mi le-au dat, până la comportamentul angajatului despre care vorbisem mai sus...foarte nașpa aș zice eu.

Categoric nu o să mă întorc acolo pentru serviciile lor, nu după ce am fost tratată în felul ăsta. În primul rând pentru că sunt un client, indiferent de câți bani am în buzunar, și în al doilea rând pentru că nu am fost să cer de pomană, ci să mă bucur de ceea ce mi se cuvine. Și sinceră să fiu, asta nu îmi arată decât încă o dată că sunt atâția oameni care au job-uri faine și nu se știu bucura de ele, în  timp ce alții și-ar lăsa acasă toate problemele numai ca să le fie pe plac clienților și să iasă mulțumiți de acolo.

Despre starea actuală a părului meu și alte produse (neprofesionale) de care ma bucur acum, într-o postare viitoare :) Vă mulțumesc celor care ați avut răbdare să ajungeți până aici și vă aștept gândurile în secțiunea comentarii :D

O săptămână minunată
Hugs.

Labels: ,