Experienta cu Boulevard Studio
*Această postare nu reprezintă o tentativă de a calomnia sau defăima numele care apare în ea, ci doar o experiență personală.
În urmă cu câteva săptămâni am luat (iarăși) decizia de a mă face blondă și am eșuat încă o dată vopsindu-mă acasă, ajungând astfel să dețin o coamă tricoloră. Apoi m-am gândit că mai bine abandonez definitiv ideea de blond și o dau în cealaltă extremă, ceva închis. Foarte închis. Și unde altundeva să merg pentru asta, dacă nu la profesioniști?
Așa am primit un voucher cu ocazia zilei de 8 martie, de la iubitul meu, la Boulevard Studio din Cluj, în valoare de 150 de lei. Am sunat emoționată a doua zi să cer un preț aproximativ pentru întreaga procedură și să fac o programare și mi s-a spus că o să mă coste în jur de 300-400 de lei. M-am gândit că totuși e prea mult pentru un vopsit, nu era nici măcar blond ceea ce voiam, care implică clar mai multe proceduri, ci șaten închis. În fine, prețul nu ar fi fost o problemă așa mare dacă nu aș fi sunat într-o altă zi din nou, pentru același lucru, ca să aflu că, în cel mai rău caz, ar trebui să plătesc o mică diferență pe lângă voucherul de 150 de lei.
Am luat decizia de a nu beneficia de serviciile lor fiind o diferență prea mare între cele două prețuri, pentru același serviciu, lucru care în mod cert a zdruncinat încrederea pe care o aveam în salonul lor.
Vorbind cu o domnișoară de la ei la telefon, mi s-a propus să iau produse în locul serviciilor, ca să mă folosesc totuși de voucher și urma să merg la salonul lor să vad ce aș putea lua pentru părul meu năzdrăvan și dornic să încerce produse profesionale.
Despre problema cu prețurile nu prea știam ce să zic și cum să o iau, eram totuși cam debusolată de producerea unei greșeli așa mari din partea unui salon atât de renumit, cu atâta prestanță în jurul numelui său, cum îl percepeam eu înainte de toate astea.
Când am ajuns, am fost întâmpinată de un domnișor blond și întrebată cu ce pot fi ajutată. I-am spus de voucher și ceea ce vreau să fac și de acolo praf și pulbere. Nu am fost tratată niciodată cu atâta indiferență... efectiv mă privea de lângă biroul lui înalt și-mi spunea că nu îmi poate da produsele pe un ton și un limbaj al corpului atât de rece încât mă simțeam ca o cerșetoare. Am rămas șocată.
În jurul meu erau câțiva oameni, nu știu dacă erau clienți sau angajați, dar erau acolo și-i vedeam. Am ieșit din salon nervoasă, supărată, furioasă nu numai pentru informațiile care se băteau cap în cap, pe care mi le furnizaseră chiar angajații salonului, dar și pentru atitudinea lui. M-am simțit nedreptățită și umilită. Am bătut atâta drum pentru nimic și pe lângă nimicul ăla am primit și un șut în fund.
În calitate de client, am rămas foarte dezamăgită. Într-o benzinărie, într-un SH, într-o alimentară de la colțul blocului sau într-un magazin de unde mi-am cumpărat șosete am fost tratată mult mai bine. Mult mai omenos și mai respectuos.
Nu am vrut să îmi exprim nemulțumirea înăuntrul salonului, așa că am pornit către casă. Când am ajuns, am pus mâna pe telefon și am format numărul lor. Mi-a răspuns același băiat blond și i-am cerut să-mi explice ce era cu atâtea nereguli și de ce mă tratase așa. După multe bla bla-uri și momente în care vorbea peste mine (atâta respect față de un client nemulțumit să nu aibă el), mi-a spus că o să vorbească cu managerul ca să rezolvăm problema și să iau totuși produse. Ba m-a întrebat chiar și ce produse aș vrea. I-am spus că despre asta o să vorbim luni, când urma să revin cu un telefon și i-am cerut ca de data asta să își pună și colegii la curent cu situația. Nu de alta, dar ar fi fost tare enervant să sun iar și să vorbesc cu cineva care habar nu are despre ceea ce se întâmplă :)
Am revenit cu un telefon azi, în 18.03, așa cum trebuia, și am vorbit cu o domnișoară care mai mult se încurca în cuvinte decât să mă lămurească. Pe scurt, managerul a decis să nu beneficiez de produse, doar de servicii. Mulțam fain, dar mă lipsesc.
Acum ideea principală nu se învârte în jurul faptului că eu am vrut produse și ei nu mi le dau. În primul rând, ei mi-au propus soluția asta. Și în al doilea și al treilea rând, cred că au dat dovadă de multă lipsă de profesionalism în toată treaba asta. De la informațiile total opuse pe care mi le-au dat, până la comportamentul angajatului despre care vorbisem mai sus...foarte nașpa aș zice eu.
Nu am vrut să îmi exprim nemulțumirea înăuntrul salonului, așa că am pornit către casă. Când am ajuns, am pus mâna pe telefon și am format numărul lor. Mi-a răspuns același băiat blond și i-am cerut să-mi explice ce era cu atâtea nereguli și de ce mă tratase așa. După multe bla bla-uri și momente în care vorbea peste mine (atâta respect față de un client nemulțumit să nu aibă el), mi-a spus că o să vorbească cu managerul ca să rezolvăm problema și să iau totuși produse. Ba m-a întrebat chiar și ce produse aș vrea. I-am spus că despre asta o să vorbim luni, când urma să revin cu un telefon și i-am cerut ca de data asta să își pună și colegii la curent cu situația. Nu de alta, dar ar fi fost tare enervant să sun iar și să vorbesc cu cineva care habar nu are despre ceea ce se întâmplă :)
Am revenit cu un telefon azi, în 18.03, așa cum trebuia, și am vorbit cu o domnișoară care mai mult se încurca în cuvinte decât să mă lămurească. Pe scurt, managerul a decis să nu beneficiez de produse, doar de servicii. Mulțam fain, dar mă lipsesc.
Acum ideea principală nu se învârte în jurul faptului că eu am vrut produse și ei nu mi le dau. În primul rând, ei mi-au propus soluția asta. Și în al doilea și al treilea rând, cred că au dat dovadă de multă lipsă de profesionalism în toată treaba asta. De la informațiile total opuse pe care mi le-au dat, până la comportamentul angajatului despre care vorbisem mai sus...foarte nașpa aș zice eu.
Categoric nu o să mă întorc acolo pentru serviciile lor, nu după ce am fost tratată în felul ăsta. În primul rând pentru că sunt un client, indiferent de câți bani am în buzunar, și în al doilea rând pentru că nu am fost să cer de pomană, ci să mă bucur de ceea ce mi se cuvine. Și sinceră să fiu, asta nu îmi arată decât încă o dată că sunt atâția oameni care au job-uri faine și nu se știu bucura de ele, în timp ce alții și-ar lăsa acasă toate problemele numai ca să le fie pe plac clienților și să iasă mulțumiți de acolo.
Despre starea actuală a părului meu și alte produse (neprofesionale) de care ma bucur acum, într-o postare viitoare :) Vă mulțumesc celor care ați avut răbdare să ajungeți până aici și vă aștept gândurile în secțiunea comentarii :D
O săptămână minunată
Hugs.
Despre starea actuală a părului meu și alte produse (neprofesionale) de care ma bucur acum, într-o postare viitoare :) Vă mulțumesc celor care ați avut răbdare să ajungeți până aici și vă aștept gândurile în secțiunea comentarii :D
O săptămână minunată
Hugs.
13 comentarii
Of, ce nesimtiti! Asa nu suport cand citesc despre oameni de-astia!!!!
ReplyDeleteMi s-a intamplat si mie sa merg cu voucher si sa fiu tratata asa de niste ratati dintr-astia dintr-un salon, care pana la urma sunt niste simpli frizeri ce isi dau aere de stilisti.
O sa dau share la articolul asta pe Facebook sa stie si altii sa nu mai dea banii pe vouchere sau sa mearga la salonul asta.
Imi pare rau ca iubitul tau a dat banii pe voucher si nu il poti folosi :(
de asta nu mai merg nici eu in saloane de fite pentru ca la fel ca si tine am fost tratata prost...
ReplyDeleteO vai s-amar...sunt de acord cu tine.
ReplyDeleteNici nu stii cum e mai bine. Si eu am experiementat mult acasa si acum parul meu se rupe si se intinde ca un elastic la pieptanat :)) Abia astept sa imi creasca si sa imi fac curaj sa nu il mai vopsesc! Multa bafta si tie, sa iti gasesti 'linistea' :)
Ce treaba nasoala! In saloanele astea de fite persoanele de acolo au impresia ca sunt mai presus de oamenii obisnuiti...ma rog. Nu stiu daca mai vrei sa auzi de saloane sau ceva dar eu iti recomand Salonul Desso (din marasti) :)
ReplyDeleteAm avut si eu ocazia sa merg acolo pentru cineva ca si model dar atitudinea angajatilor uneori lasa de dorit si din pacate in loc sa te trateze cat mai bine ca doar esti un client, sunt indiferenti mai ales cu clientii noi. Si au preturi foarte mari:(
ReplyDeleteWow! Cata nesimtire :( mai trist este ca acesti oameni aleg sa se comporte asa; au impresia ca daca lucreaza intr-un loc ceva mai elegant, trebuie sa acorde atentia cuvenita in mod normal tuturor clientilor, doar celor care arata bine imbracati si plini de bani. Sunt doar niste ipocriti si nu merita sa le mai calci pragul a doua oara. Mai bine mergi la un salon mai modest unde cu siguranta intalnesti angajati care muncesc pentru placerea clientului. Un salon nu e nimic fara clientii lui :) sper ca urmatoarea vizita la salon sa fie un succes :)
ReplyDeleteVa multumesc pentru sustinere fetelor, m-am cam lecuit acum :) o sa continui sa ma aranjez acasa, mai ales ca am scapat de coama multicolora. E bine si fara experti dinastia :D
ReplyDeleteMa mir cum de atatea "firme", saloane etc isi permit sa isi trateze clientii in felul asta. Sunt atat de ignoranti si nu isi dau seama in naivitatea lor ca un client nemultumit le poate face mai mult rau decat isi pot imagina. Si culmea, o mai fac si cu o indiferenta grosolana, din cate am citit mai sus.
ReplyDeleteEu una dupa ce am citit postarea, nu as calca pe acolo, ba mai mult as mai avertiza si alte persoane.
Imi pare rau ca a trebuit sa treci printr-o asemenea experienta, si eu am patit-o de cateva ori cu din astia...stiu senzatia. Bine macar ca ai facut un post si ai informat lumea, nu ai trecut prin asta degeaba :)
eu am fost de 2 ori la Boulevard si maine ma duc iar....
ReplyDeletePrima oara am fost la un tip si mi-a placut cum m-a tuns, pretul a fost ok , eu multumita.
Apoi am fost cu sotul meu, a fost si el multumit si chiar atunci ma intalnisem cu un tip de la un alt salon, care se mutase acolo . Am tot fost la el si imi placea.
Luna trecuta facusem programare si cerusem expres la baiatul respectiv. Toate bune si frumoase pana am ajuns la salon . "Pai Mircea nu e aici, sigur aveti programare la el?" . Deci ma facusem toata alba. Eram cu o zi inainte de ziua mea si aveam parul ca naiba.
Si s-au tot agitat oamenii pe acolo , apoi l-au sunat pe baiat sa vina la salon. Am insistat ca nu e nevoie si ca daca e cineva disponibil , e ok .
Mi-a zis tipa de acolo sa astept putin ca vine Mircea de acasa.
Am stat vreo 30 de minute , ca apoi sa vina o tipa sa imi zica ca ma tunde ea...
Bun , m-am lasat pe mainile ei , m-a tuns foarte bine dar cand am ajuns la casa am mai avut un soc. Cand sunasem pentru programare am intrebat si de pret si mi-a zis ca e 67 lei (cu spalat cu tot) . Pregatesc banii , cand aud "110 lei!" . Nu mi-a venit sa cred si nu am fost in stare sa mai zic nimic. Am platit, am inghitit in sec si am plecat.
Nici in ziua de azi nu stiu de ce mi-a luat atatia bani !
Azi am sunat pentru programare si am intrebat daca preturile sunt in functie de stilisti, mi-a zis femeia ca nu , a zis ca ma costa 67 lei (cu spalat, tuns si styling!) . I-am zis de problema de data trecuta si m-a intrebat daca sunt tunsa bob. Nu. Am parut scurt.
Mi-a zis ca nu stie, ca e ciudat si iar m-a lasat cu ochii-n soare...
Tipic :)eu nu mai calc pe acolo si a doua oara, sunt extrem de dezamagita si am fost convinsa ca nu am fost singura nemultumita...
Deleteasa am fost eu la pensat acolo prima data am platit 25, a doua oara 20 si ultima data 48. stiu ca la moment iam intrebat de ce 48 insa la ce soc am avut nu am auzit/inteles nimic din ce-a zis tipa de la casa :)
DeleteDe aceeasi indolenta si lipsa de profesionalism am dat si eu la Gett's Color Bar, la Iulius Mall. Obisnuiam sa-mi iau de acolo cate un produs, si de fiecare data mi se sugera ca-s cretina si nu stiu ce produs imi trebuie. (PS: la ei bate vantul de fiecare data, nu e picior de client). Exista un cult al persiflarii clientului in saloanele romanesti, sa ne convinga ce superiori si fashion sunt ei. Bravo, baieti.:| Bun review, chiar vroiam sa merg la Boulevard, am sa-mi indrept atentia-n alta parte.
ReplyDeleteSalut fetelor
ReplyDeleteEra cat pe ce sa merg si eu la acest salon .
M-am lamurit
Leave me your comment