Crystal Rhinestone Chain Earrings

By Monday, May 27, 2013 ,

Am făcut o mulÈ›ime de review-uri la viaÈ›a mea, dar nici unul la o pereche de cercei. Cum există un început pentru toate, vreau să vă spun că ador perechea asta de cercei. E atât de diferită de tot ceea ce am, încât îmi e mai mare dragul să mi-i pun în ureche È™i să mă privesc în oglindă. 
Cerceii sunt realizați dintr-un material foarte bun, nu sunt grei sau deranjanți. Pe mine personal mă încântă strălucirea lor multicoloră, dar și modelul. Mi se par tare deosebiți.
Prietenii de la bornprettystore.com mi i-au trimis fără ezitare după ce i-am văzut, iar voi îi puteÈ›i găsi pe site-ul lor la preÈ›ul de 4.85$ dând click aici., ÃŽn plus, dacă veÈ›i folosi codul PLJ91 veÈ›i beneficia de o reducere de 10%. CerceluÈ™ii sunt disponibili È™i pe alb È™i cu siguranță vor atrage atenÈ›ia odată purtaÈ›i. :)

Cum vi se par?

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Sunt foarte frumoși cercelușii și cred că i-am văzut și la Anda Zelenca în varianta multicolor. Cu siguranță atrag privirile!

    ReplyDelete

Leave me your comment