Kinuyuki

By Monday, May 20, 2013 ,

Vă povestesc azi despre niște produse pe care le-am primit spre testare acum ceva vreme, produse pentru îngrijirea tenului și un produs pentru îngrijirea mâinilor. Motivul pentru care am ales să nu le tratez separat este unul simplu: nu am foarte multe lucruri de spus despre fiecare, pentru că am fost nevoită să întrerup utilizarea lor.

Face Cataract Aqua Gel este, aÈ™a cum îi spune È™i numele, un gel care se absoarbe rapid în piele. DeÈ™i promite să lase tenul hidratat È™i revitalizat, datorită extractului de castravete È™i al unui ingredient numit deloc simplu Polyquaternium-51, nu am simÈ›it acea hidratare. M-aÈ™ fi aÈ™teptat ca efectul să fie altul È™i, pe lângă asta, m-am trezit È™i cu noi mici monstruleÈ›i pe ten. După ce am încercat gelul în două faze crezând că poate e doar ideea mea, am constat că cel mai bine ramân la folosirea lui pe gât È™i decolteu, seara. ÃŽmi pare rău pentru treaba asta, pentru că aveam speranÈ›e de la el, dar se pare că tenul meu e mult prea sensibil È™i nu îi prieÈ™te orice.
Hydro Clarifying Toner nu a făcut nici el impresie bună. ConÈ›ine acelaÈ™i extract de castravete È™i chiar mă aÈ™teptam să mă înÈ›eleg bine cu el, mai ales că nu îmi lipseÈ™te niciodată din rutina de îngrijire un toner cu extract de castravete de la Garnier. La tonerul Kinuyuki povestea e È™i mai interesantă, mă ustură ochii când îl folosesc pe ten. Iarăși aici, milioane de regrete...ambalajul e tare frumos, elegant chiar, È™i practic, prevăzut cu o pompiță.
Petit Angel Hand Cream este o cremuță de mâini cu un parfum cam înÈ›epător, dar cu care m-am obiÈ™nuit pe parcurs. O mare problemă pe care o am cu crema asta, nu È™tiu din ce cauză o fi, e că simt că-mi usucă mâinile. De fiecare dată după ce o folosesc, îmi simt mâinile uscate È™i aspre, motiv pentru care nu o mai pot utiliza.

Ce altceva aÈ™ fi încercat de pe site-ul lor? Crema de zi hidratantă Dr. Hauschka, sau pe cea cu ceai alb de la Origins sau chiar serul cu antioxidanÈ›i Juice Beauty. La unele dintre produse sunt reduceri.

Dacă ați folosit vreunul din aceste produse, vă aștept opiniile în secțiunea comentarii :*

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment