Garnier Olia

By Saturday, May 17, 2014 , , ,

Cum se apropie sezonul nuntilor, am considerat ca ar fi cazul sa imi vopsesc iar parul intr-o culoare si sa termin pauza asta de vopsit care ma tine de cateva luni. Si ce alta vopsea sa aleg, daca nu deja foarte faimoasa vopsea de par Garnier Olia? Relatia mea cu vopselele Garnier a inceput de cativa ani, cand incercam prima vopsea (un roscat), iar mai apoi am incercat-o acum cateva luni la ultima vopsire, cand am ramas foarte placut surprinsa de gama Naturals, cea verde, care mi-a colorat tare fain parul si l-a lasat aratand mai sanatos si mai matasos decat inainte de vopsire.
Deja s-a format si in jurul acestei vopsele o intreaga poveste si trebuie sa recunosc ca am citit tot ce se poate despre ea, lucru care m-a facut sa mi-o doresc si mai mult. De la uleiurile din compozitie, pana la lipsa amponiacului si culorile frumoase pe care le ofera parului, toate m-au facut sa intind mana spre Olia, si nu spre alte game sau marci.
Am ales un negru tare placut, in realitate este mult mai intens si mai frumos. Dupa cum puteti observa in poze, am parul nu doar lung, ci si bogat, astfel ca doua cutii mi-au ajuns abia la fix. Mai jos puteti observa cum arata parul in ziua vopsirii, dupa ce l-am lasat sa se usuce liber.
Un lucru care m-a impresionat inca din prima clipa la aceasta vopsea este mirosul ei. Doamne, miroase atat de placut ca iti vine sa o mananci! Bine, nu chiar asa, pentru ca mirosul este unul floral, dar cu siguranta si voi l-ati caracteriza ca fiind delicios. Inca un lucru foarte bun ar fi gramajul mai mare ca al vopselelor din comert. Economisim vopsindu-ne parul :)

Mi se pare frumoasa culoarea si mi-ar fi placut si mai mult daca ar fi prins uniform peste tot. De ce spun asta? Priviti mai jos. Nu stiu cum se face, dar probabil sunt singurul om din lumea asta la care nici negrul nu e negru uniform peste tot. Mi-a lasat acele suvite roscate pe care sincer habar nu am de unde mi le-a scos vopseaua, mai ales daca stau sa ma gandesc ca am scos toate culorile din parul meu de-a lungul anilor.Asa ca nu stiu de ce am acest rezultat, mai ales ca vopseaua a fost aplicata uniform, parul a fost si masat, si pieptanat si toate cele. Zau daca stiu.


In realitate suvitele acelea nu sunt atat de evidente, eu spre exemplu abia in poze le-am remarcat. Pozele nu le-am modificat in nici un fel, ca sa va faceti o idee cat mai exacta asupra culorii si rezultatului. Din nou, din cate am citit pe internet si din cate mi-au spus persoanele care au folosit Olia, vopseaua asta ar trebui sa fie una mai delicata tocmai in ideea in care are uleiuri in compozitie si nu are amoniac. Parul nu mi-a ramas nici mai matasos, nici mai stralucitor. Pot sa spun ca rezultate foarte bune am avut cu gama Naturals si cel mai sigur ma reintorc la ea cand va mai fi nevoie sa ma vopsesc.

In privinta rezultatelor pe termen lung cu vopseaua Garnier Olia, voi reveni cu un update peste cateva saptamani. 

Se pare ca parul meu este un caz mai aparte atunci cand vine vorba de produse de ingrijire sau de colorare, pentru ca foarte greu reusesc sa am rezultate bune pe un par degradat. Desi si-a mai revenit in ultimele 6 luni, singura solutie ramane rabdarea si foarfeca din cand in cand. Cred ca acelea dintre voi care nu si-au adus parul in pragul disperarii, vor fi multumite de vopsea, iar rezultatele pe un par mai sanatos ca al meu vor fi mult mai bune.  Eu chiar nu mai am ce astepta in momentul asta, l-am chinuit prea mult si acum e "suparat" :) Pentru ca Olia vine in prim plan cu o multime de culori si nuante, va invit sa aruncati o privire pe sectiunea vopsele de par de pe Aoro, de unde mi-am comandat-o eu (am luat si pentru mama o cutie). Gama de nuante este mult mai larga pe site-ul lor, lucru care nu poate decat sa ne bucure.

Ca o mica concluzie, imi place culoarea foarte mult si, in ciuda acelor suvite roscate, ma voi reintoarce la aceasta vopsea tocmai in ideea in care culoarea este una frumoasa si amoniacul lipseste din compozitie. 

Voi ati incercat aceasta vopsea?


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

2 comentarii

Leave me your comment