Herra Hair Perfume, un parfum demn de o zeita

By Saturday, May 17, 2014 , , , ,

Dragelor,

   Azi va vorbesc despre un produs care mi-a starnit interesul dupa ce atatea dintre voi l-au laudat. Marturisesc ca mi-am dorit mult sa il incerc, mai ales ca este un produs care poate deveni cu usurinta un "must have" pe masuta de toaleta a fiecareia dintre noi. Vorbesc bineinteles despre Herra Hair Perfume, un produs al carui efect m-a convins sa ii acord o nota foarte buna si sa il plasez in topul produselor mele preferate, un top pe care cu siguranta vi-l dezvalui in perioada ce urmeaza.
     Spuneam intr-o postare anterioara ca atunci cand vorbim despre parfumuri, vorbim despre personalitati. Parfumul pentru par Herra este un produs luxos, atat prin ambalaj cat si prin efect si starea pe care ti-o da. Daca va intrebati de ce imi place, am sa va spun exact asta: ma face sa ma simt speciala. Poate sa faca asta un parfum? Da, poate.
    Desi nu am avut contact cu vreun parfum pentru par pana acum, ci doar cu parfumurile normale pe care recunosc, cateodata le mai aplicam si pe par, pot sa zic ca acest produs este cu adevarat o descoperire pentru mine. Nu numai ca este un parfum care miroase a eleganta, a farmec, a mister si a pasiune, dar este si un produs care protejeaza impotriva razelor UV, ajuta la mentinerea culorii parului vopsit si il hidrateaza datorita ingredientelor atent alese, printre ele fiind si preferatul meu si anume glicerina.
Personal, e un parfum pe care il percep ca fiind dual: puternic dar in acelasi timp foarte discret, un parfum dulce, cald, incantator. Pe partea de efecte, pot sa afirm cu tarie ca parfumul se pastreaza in par ore intregi, poate chiar o zi, ca inlatura mirosurile neplacute care intra in par fie ca vrem ori ba si ca nu usuca parul asa cum am patit eu cu parfumurile in general. Imi place mirosul lui, imi place ambalajul extrem de luxos si de bine ales, imi place ca este un produs care cu usurinta poate modifica felul in care mirosi, fara sa interactioneze cu un alt parfum. Pana si numele sau duce cu gandul la o zeita!

Pretul este si unul pe masura calitatii produsului, 130 de lei in magazinul online Sageco Concept

„Sageco Concept este un magazin online ce comercializeaza extensii par natural. De asemenea, incepand din anul 2012 este unicul reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer, iar din anul 2013 si-a adaugat in portofoliu, tot ca si unic reprezentant in Romania brand-ul Herra Hair Perfume.”


Voi l-ati incercat? Va tenteaza?


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment