Giveaway pentru tine : E25 blending brush

Azi dau startul unui prim giveaway care consta in pensula pentru blending, E25, de la Sigma. Eu una mi-am dorit-o foarte mult si sunt sigura ca mai exista printre voi persoane care sa si-o doreasca.


Am si cateva reguli simple, la fel ca la oricare giveaway, asa ca o sa trec direct la subiect :)
  1. Pentru a participa la giveaway, trebuie sa imi urmariti blogul. ..........................................1 ENTRY
  2. Si sa dati un like paginii mele de Facebook de aici                ..........................................1 ENTRY
Optional
  1. O postare scurta pe blogul vostru despre giveaway-ul meu    ..........................................1 ENTRY
  2. O poza in sidebar, cu link activ catre aceasta postare            ..........................................1 ENTRY
Puteti alege oricare dintre optiunile optionale [:)], cu entry-urile corespunzatoare.

Mai am o rugaminte - sa imi lasati... :

  • un comentariu in care sa va exprimati dorinta de a participa
  • numele sub care ma urmariti prin GFC
  • numele sub care ma urmariti pe Facebook
  • adresa voastra de mail
  • link-ul cu postarea (daca vreti sa postati despre giveaway) ...
  • ... sau link-ul blogului (daca vreti sa puneti poza in sidebar)

Termen limita: 15 Iulie 2011


Giveaway deschis international. 

Castigatoarea o voi alege folosindu-ma de random.org, bineinteles!

Poftiti de participati!


Labels: