My ideal pink shade - look nr. 2

By Wednesday, June 15, 2011

Iata ca am ajuns la look-ul nr. 2 al saptamanii, inspirat de personajul Teresa din telenovela cu acelasi nume (cine o urmareste stie cum arata machiajul ei din ultimele episoade :) ). Cum nu este mare filosofie si nici un machiaj al ochilor complex, am insistat mult pe obraji si mai exact pe conturarea lor.


Ochii au fost machiati cu un roz care, mie personal, imi place foarte mult, e cel mai frumos roz din toata paleta cu 88 de culori de la Coastal Scents; culoarea am amplicat-o pe pleoapa si am blenduit-o pana deasupra pliului, reaplicand-o cand am simtit ca e nevoie. De asemenea, ochii sunt usor conturati cu fard negru, mai ales in coltul lor, pentru a avea acel efect de usoara umbra.

M-am simtit foarte bine purtandu-l si nici nu a fost greu de realizat. Cu siguranta o sa il port iarasi cu acelasi roz, dar si cu alte culori, fiind deja incadrat in categoria machiajelor mele preferate, usor de realizat. Pentru un impact mai mare, recomand folosirea unui eyeliner negru, cum are personajul Teresei si a genelor false. Sper sa va placa si voua.







Am folosit acelasi fdt. (Aerateint Pure), pudra Farmasi, blush-ul Bourjois, iar contouring-ul l-am realizat folosind o nuanta din quad-ul Avon Mocha Latte. 
In rest, am aplicat: mascara Maybelline Volum' Express si eyeliner alb pe waterline, iar buzele le-am colorat cu acelasi ruj NYX ca intotdeauna: Tea Rose.


Urmeaza si look-ul nr. 3, desi deocamdata nu am idee cum va fi, dar asta nu va fi o problema, desigur! :)

KarmenB.

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Finut si dragut ca si tine.Imi place foarte mult, e delicat si proaspat.Te pup!Apropo imi place mult tema blogului, simpla si cu gust!

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasa esti! Imi place machiajul,te prinde bine! :*

    ReplyDelete
  3. Simplu si de efect!

    imi place muult:*

    ReplyDelete

Leave me your comment