"Mystique"

Salut!

Ultimul look al saptamanii este aici. De data asta m-am jucat, iar ceea ce a iesit nu mai este un look simplu si "cute" ca celelalte anterioare. Relaxarea mea de azi se numeste "Mystique" ( la fel ca Mystique din X-Men :D ) si, asa cum trebuie, voi preciza si sursa mea de inspiratie: Special Koko (click pe nume).

Bineinteles ca totul a fost, in final, personalizat: un glitter roz-mov, in poze pare roz, in realitate e mai mult mov. Si  machiajul arata exact asa ...











Stiu ca sunt multe poze, dar nu m-am putut decide nicicum...

Pentru ten am folosit:



Pentru ochi am folosit : 



** later edit: culoarea nr. 2 e de fapt movul inchis de langa cea marcata in poza :) sorry!




precum si:



Pentru buze:



Zilele astea voi face un review la eyelinerul gel de la Love Alpha, asa ca ramaneti prin zona. Sper ca v-a placut machiajul, va pup!

KarmenB

Labels: