24h

By Sunday, August 12, 2012






False Lash Effect. Bold Volume pentru 24h, de la Max Factor. Poza nu-i prea face cinste. Azi am stat exagerat de mult în oglindă să mă mir de cât îs genele de lungi. Volum nu aÈ™ zice musai că dă, dar alungire È™i definire cu siguranță da. Nu încarcă genele È™i le menÈ›ine curbate (folosesc cleÈ™tiÈ™orul), adică nu le pleoÈ™teÈ™te cum am pățit cu Astor Big&Beautiful False Lash Look. A, È™i se demachiază cam greu, dovadă a faptului că se fixează foarte bine pe gene. 



Mie Ã®mi place. Alungirea pe care o dă È™i aplicarea extrem de facilă Ã®l fac rimelul preferat al momentului.



Asta pentru că n-am avut gene lungi de când... a da, de când am avut ultima data gene false.
Vouă cum vi se pare?

♥,
Carmen

You Might Also Like

3 comentarii

  1. L-am avut si eu, in prima faza am fost extra incantata, insa mi se pare ca s-a uscat putin cam repede. In al doile rand, parca nu prea imi place periuta de cauciuc cu perii asa scurti, pana la urma am revenit la colossal. Insa ce-i al lui e al lui, curbeaza, alungeste si ofera mult volum, fara sa incarce deloc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum sunt si eu in faza extra incantata! :))

      Delete

Leave me your comment