yria


”Voluptatea şi senzualitatea acordului oriental în care se îmbină notele florale de iasomie, sambac şi bergamotă cu feminitatea strălucitoare şi seducţia generoasă a notelor vanilate de ambră.” 


Cam multe cuvinte în descriere, când unul singur era suficient: magnific


Nu știu cum fac prietenii noștri de la Yves Rocher, dar pe mine mă înnebunește parfumul ăsta. Cred că vor ca parfumurile lor să creeze dependență, pentru că mai sunt câteva care-mi plac (Comme une Evidence, So Elixir). 


Când am mirosit Yria, mi-a semi-plăcut, iar acum cred că este parfumul care mă reprezintă cel mai bine. Suficient de dulce, dar îndeajuns de înțepător sau, cum i-am zis și Laurei, nici prea-prea, nici foarte-foarte. O da, și persistent.


Clar parfumul pe care l-aș recumpăra la infinit.


Voi cum stați la capitolul parfumuri? Care e favoritul vostru?

Labels: