yria

By Tuesday, August 07, 2012


”Voluptatea ÅŸi senzualitatea acordului oriental în care se îmbină notele florale de iasomie, sambac ÅŸi bergamotă cu feminitatea strălucitoare ÅŸi seducÅ£ia generoasă a notelor vanilate de ambră.” 


Cam multe cuvinte în descriere, când unul singur era suficient: magnific


Nu È™tiu cum fac prietenii noÈ™tri de la Yves Rocher, dar pe mine mă înnebuneÈ™te parfumul ăsta. Cred că vor ca parfumurile lor să creeze dependență, pentru că mai sunt câteva care-mi plac (Comme une Evidence, So Elixir). 


Când am mirosit Yria, mi-a semi-plăcut, iar acum cred că este parfumul care mă reprezintă cel mai bine. Suficient de dulce, dar îndeajuns de înțepător sau, cum i-am zis și Laurei, nici prea-prea, nici foarte-foarte. O da, și persistent.


Clar parfumul pe care l-aș recumpăra la infinit.


Voi cum stați la capitolul parfumuri? Care e favoritul vostru?

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Comme une evidence pot spune ca ma reprezinta acum si cat de curand Flower Party tot de la Yves Rocher , care este absolut magnific :) Pup iubita !

    ReplyDelete
  2. Si mie imi place Yria si am fost putin dezamagita cand am aflat ca multora li se pare prea clasic, batranicios. Mie mi se pare perfect!!! Multe arome de la YR m-au vrajit si chiar regret ca recent am cumparat niste parfumuri mai scumpe, care nu prea imi plac. Cu banii de pe ele puteam lua alte variante mai bune de la YR .

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, asa-i? si eu am avut mai scumpe si nu mi-au placut.
      nu stiu daca Yria e prea clasic sau batranicios, mie mi se pare tare rafinat. adevarul e ca fiecarui om ii place parfumul care il reprezinta cel mai bine si, in ceea ce ma priveste, dupa 20 de ani de existenta pot zice ca asta e the one :D

      Delete
  3. si mie mi-a placut,nu a fost extraordinar,dar a fost ok:)

    ReplyDelete

Leave me your comment