Alice si premiul

By Monday, March 21, 2011

    Aceasta postare vreau sa i-o dedic lui Alice

     Azi am primit coletul cu premiul concursului si sunt foarte incantata, fericita, multumita pana la nori! Pe langa premiul pus la bataie, Alice m-a bucurat cu mostre de fond de ten Vichy ( pe care mi le-am dorit mult ), o mostra de crema Normaderm si o scrisoare. M-a bucurat foarte, foarte mult scrisoarea, ador scrisorile, citind cuvintele scrise de Alice pe hartie m-am simtit foarte aproape de ea. Mi-a placut foarte mult senzatia, gestul, il apreciez din suflet. Multumesc Alice.


   Urmeaza o surpriza cu unul din produsele din poza, sper totusi sa nu va dati seama despre care e vorba.:D

   Si nu in ultimul rand, multumesc Alice!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Te vopsesti roscata?:d
    Azi a ajuns si premiul meu:x i`am facut poze si cred ca o sa le pun azi pe blog:x. Pup!:*

    ReplyDelete
  2. Of, of te-ai prins. acum nu o sa mai fie surpriza:P sa te bucuri de ele, pup!

    ReplyDelete
  3. seriosss??? poti sa stergi commentul sa fie o surpriza pt restu:D:D

    ReplyDelete
  4. nu-l sterg:D Bianca, citeste-mi ultimul post. nu asta, asta e doar penultimul. daca stii o rezolvare, te rog zi-mi.pupici

    ReplyDelete
  5. sa le folosesti cu placere! cred ca o sa-ti sta super roscata :)

    ReplyDelete
  6. felicitari, sa le folosesti cu placere!

    ReplyDelete
  7. Ma bucur ca ti-au placut. Te vopsesti cu nuantatorul de la mine? E un castaniu minunat. Pupici!! :*:*

    ReplyDelete

Leave me your comment