Premii...premii??

By Wednesday, March 23, 2011

Zilele trecute am primit de la Laura si Choco doua premii care circula pe aici de o vreme, cred ca stiti deja despre ce vorbesc. Va multumesc mult! Sunt primele mele premii, apreciez din suflet!






In continuare, voi nominaliza cateva bloguri pe care le urmaresc cu mare drag, desi regula e sa ne limitam la 5 si, oricum, sunt sigura ca toate "nominalizatele" au fost deja premiate:

Andreea's Land
Colourful Bazaar
Modniza
Camy's nails
A.M
Alice
Byutzika
  si sa nu uit de dragele mele Laura si Choco, care m-au premiat pe mine, dar tin sa le premiez si eu inapoi:)

     Ma bate gandul sa continui aceasta postare cu putina vorbarie, dar cred ca mai bine ma opresc:)

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Felicitari,meriti din plin aceste premii.Ai si un tag de la mine.Pupici!

    ReplyDelete
  2. Felicitari si tie, la fel de mult le meriti si tu! Multumesc, pup!

    ReplyDelete
  3. multumesc mult pentru premii! le meriti din plin! si eu vreau sa te premiez inapoi! :*

    ReplyDelete
  4. sarut mana! O sa fac update la postare! pupici! :*

    ReplyDelete
  5. Multumesc frumos!! Si tu ai un award de la mine.

    Pupici,
    Alice

    ReplyDelete

Leave me your comment