Apa de trandafiri, un rasfat pentru ten

By Monday, March 21, 2011


     Acum cateva luni, citind un articol pe internet, mi-a sarit in ochi urmatoarea sintagma: apa de trandafiri. M-am tot intrebat, la ce se foloseste aceasta apa de trandafiri?
    Cautand mai multe informatii, am aflat urmatoarele:
  • apa de trandafiri este obtinuta prin distilarea petalelor de trandafiri
  • este foarte benefica pentru ten, avand proprietati antiinflamatoare, antialergice si calmante, purifiante si astrigente
  • este un tonic natural
  • este recomandata pentru toate tipurile de ten, in special celor cu tendinta de deshidratare si iritare
  • are proprietati antirid, ceea ce o face ideala pentru pielea lipsita de fermitate
  • pe langa beneficiile la nivelul fetei, este recomandata pentru amelioarea anumitor afectiuni.
  • este foarte folosita ca ingredient culinar, in tari precum Egipt, India, Turcia etc.
    Citind cele de mai sus si cateva pareri ale unor fete care au incercat-o si au fost mai mult decat incantate, mi-am zis ca trebuie neaparat sa o incerc si eu, mai ales ca aceasta apa de trandafiri se lauda ca este 100% naturala. In prima farmacie in care am intrat, am gasit-o.


    Sticluta are 330 ml. Recunosc ca o perioada de timp nu am folosit-o, am lasat-o sa zaca in dulapior, mai ales ca nu eram obisnuita cu parfumul atat de puternic al florilor de Rosa Damascena Mill. Dar apoi, nu am mai lasat-o. O folosesc pulverizand pe fata un strat fin, dupa care las sa actioneze cateva zeci de secunde si apoi iau excesul cu un prosop, practic procedez la fel cum procedez si cu apa termala. Intr-adevar, are proprietati antiinflamatoare si calmante, asta o vad pe tenul meu razvratit si, in plus, s-a dovedit faptul ca tenul clatit periodic (eu o folosesc mai mult decat periodic) cu aceasta apa, isi mentine nivelul de hidratare. Interesant, nu?

    In concluzie, recomand apa de trandafiri, ca produs natural, excelent pentru frumusetea si calmarea tenului, dar mai ales, pentru rasfatul fiecareia dintre noi!

     Voi ati folosit apa de trandafiri?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment