Tag: Machiaj de primavara

By Wednesday, March 09, 2011

Am primit acest tag de a realiza un machiaj de primavara si vreau sa spun un "multumesc frumos" pentru asta! Ca tot vorbeam de primavara, se pare ca se instaleaza de-a binelea in tara noastra. La noi in Cluj, cel putin, a fost frumos si insorit in ultimele cateva zile. Mai bina va las machiajul, sper sa va placa si va doresc o primavara minunata.







    La realizarea acestui machiaj am folosit paleta cu 88 de culori de la Coastal Scents, Mascara Masterpiece Max, eyeliner lichid Miss Sporty si creion de ochi roz Ada.

Pupici,

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Ce machiaj frumos! Imi place foarte mult si imi place cum iti ies pozele :)

    ReplyDelete
  2. wow,frumos!imi place mult!!!bravissima!

    ReplyDelete
  3. Ce ochi frumosi.Super machiajul

    ReplyDelete
  4. E foarte frumos! Atat de fresh si de delicat!

    ReplyDelete
  5. ce tare! ...(as putea zice multe chestii da ma abtin aici pe site :)) )

    ReplyDelete

Leave me your comment