The Beauty Encyclopedia e.l.f

By Friday, April 29, 2011

   Pentru ca Laura si-a dorit sa stie parerea mea despre Enciclopedia e.l.f si tot ea mi-a sugerat sa fac aceasta postare, m-am gandit ca va fi de ajutor si altor domnite interesate de aceasta trusa. Acest review este adaptat modului de a posta pe blog, deoarece a fost facut, initial, pentru Laura si, deci, avea o nota mai personala.

   O sa incep cu trusa, in general. Imi place ambalajul, ca o carticica pe care o deschizi si inauntru descoperi "magia" (fardurile). Acestea au dimensiuni destul de mari, nu ma asteptam sa fie chiar atat de mari. Capsulele sunt cu cativa milimetri mai mari decat o moneda de 50 de bani si sunt frumos aranjate in "cutiuta cu minuni".


  
    Urmeaza Randul 1 (R1) de farduri. Imi plac toate, sunt doua nuante de gri, un alb si un negru. Suficient de pigmentate, se vad destul de bine pe pielea mea. In general imi plac culorile mai puternice (gen negru), cred ca dau o nota aparte unui machiaj, bineinteles, nu aplicat in asa fel incat sa fiu un clovn. Am facut poze in diferite lumini, ca sa va puteti da seama mai bine de intensitatea lor si de culori, in general. 





    Randul 2 este format din culori deschise, potrivite pentru un machiaj in tonuri naturale. Parca acestea merg mai bine pentru zi decat restul din trusa, dar imi place combinatia de culori pe care o aduce cutiuta. Nu sunt extrem de intense, sunt discrete si putin sidefate. Iarasi, poze in diferite lumini. 




     Randul 3 a fost cel mai folosit, in special nuanta cea mai inchisa de maro. Trusa permite realizarea de machiaje de zi atat naturale, cat si mai puternice, cu nuante de maro inchis, crem, aramiu etc. Poze in diferite lumini.






 Capsulele de fard crema nu le-am folosit, nu din cauza ca nu imi plac, ci pentru ca nu am avut ocazia, am uitat de ele, nu stiu...Sunt cremoase, adera bine (le-am incercat doar), nuantele sunt ideale pentru un machiaj de zi, discrete si sunt suficient de lipicioase pentru a "lipi" efectiv fardul de pleoapa sau (ma gandeam eu) glitterul. Chiar voi incerca fardurile crema cu glitter, pana acum doar pe mana am facut-o si arata bine...



   Ca sa nu uit, swatch-urile anterioare sunt realizate direct pe mana, fara primer. Ca sa va faceti o idee despre cat de intense devin culorile, aplicate peste un primer, am facut o proba (folosind cele mai deschise nuante - R2), cu primerul e.l.f. . Cred ca un primer bun ar face o treaba superioara, eu nu am observat cine stie ce diferenta cu e.l.f. Pentru ca nuantele sa fie mai intense, aplic primer(pentru rezistenta), fond de ten si apoi pudra.


    O sa fac acum o comparatie intre trusa e.l.f si cea de 88 de culori mate de la Coastal Scents, pentru ca asta e singura trusa pe care o am, in afara de e.l.f. Am facut o comparatie cu nuantele cele mai deschise. Ca un rezumat la ce veti vedea in poze, pot spune ca fardurile de la e.l.f se vad pe piele, insa cele de la Coastal Scents (uitati-va bine la poze, ca am aplicat culorile de vreo 5-6 ori) aproape ca nu se vad. Si cand ma gandesc ca am dat 130 de lei pe trusa de la C.S... 







Instrumentele de machiaj incluse in trusa sunt o pensule dubla (burete si pensula propriu-zisa) si un creion de ochi, negru.  Pensula imi place, e micuta, dar draguta. E moale, suficient de mare pentru a aplica fardul pe pleoapa, il "prinde" in peri bine. Are fix 9 cm . Creionul e numai bun, intens, moale (nu trebuie incalzit la flacara unei brichete ca sa il puteti aplica).









Acestea fiind zise, inchei aici review-ul meu cu cateva precizari si concluzii finale:

  • fardurile au fost aplicate direct pe mana, fara primer
  • culoarea pielii mele e destul de deschisa, nuantele pot varia in functie de culoarea fiecaruia
  • fardurile sunt suficient de pigmentate, dar putin prafoase, insa acesta nu este un aspect care sa ma deranjeze prea tare
  • sunt maaaari, deci ajung pentru o perioada de timp
  • nuantele sunt diverse, ceea ce ma incanta
  • nu vreau sa influentez in nici un fel, mai ales prin comparatia cu trusa de la Coastal Scents; vreau doar sa se vada diferenta dintre o trusa scumpa si una ieftina, ce e ieftin nu e neaparat prost si nici ce e scump nu e neaparat extraordinar de bun.
  • totodata, nu sustin ca Enciclopedia ar fi cea mai buna trusa, dar raportul calitate-pret este unul bun, avand in vedere ca nu toate fetele isi permit truse scumpe gen cele de la Coastal Scents, cu atatea culori si combinatii
  • concluzia mea: recomand!
    In speranta ca v-a fost de ajutor,




You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul, imi place noul look al blogului.Te pup!

    ReplyDelete
  2. ce frumoasa e trusa!
    imi place mult noul aspect al blogului:*

    ReplyDelete
  3. Si mie imi place noua tema a blogului. Si imi plac pozele facute pt review. Sunt foarte clare.

    ReplyDelete
  4. arata super noul look al blogului si reviewul a fost unul foarte bun!:*

    ReplyDelete

Leave me your comment