Un tag minunat

By Wednesday, April 20, 2011

Azi voi onora un tag pe care mi l-a trimis draga mea Laura, iti multumesc!!

Daca eram un anotimp, as fi fost toamna.


Daca eram o luna, as fi fost septembrie.
 
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost marti.
 
Daca eram o parte a zilei, as fi fost rasaritul.
 
 
Daca eram un animal marin, as fi fost balena
 
 
 
Daca eram un animal de uscat, as fi fost leu.


 
Daca eram o virtute, as fi fost iubirea.
 
Daca eram o planeta, as fi fost luna.
 
Daca eram un lichid, as fi fost un ceai verde.


Daca eram o piatra, as fi fost safir.
 
Daca eram un metal, as fi fost argint.
 
Daca eram o pasare, as fi fost sticlet.
 
 
Daca eram o planta, as fi fost lalea.
 
Daca eram o stare a vremii, as fi fost cerul insorit.
 
Daca eram un instrument, as fi fost pian.
 
Daca eram un sentiment, as fi fost iubirea.
 
Daca eram un sunet, as fi fost soapta.

Daca eram un cantec, as fi fost Beyonce ft. Jay Z - Bonnie & Clyde.
 
 
Daca eram un film, as fi fost The Canyon.


 
Daca eram un serial, as fi fost Lie to me.

Daca eram un oras, as fi fost Istanbul.


Daca eram un gust, as fi fost dulce-acrisor.
 
Daca eram o aroma, as fi fost lamaie.
 
Daca eram o culoare, as fi fost verde.
 
Daca eram un material, as fi fost Satin.
 
 
Satinul din matase

Afla mai multe pe DivaHair.roSatiniul din matase
Satinul din matase

Afla mai multe pe DivaHair.ro .
Daca eram o parte a corpului, as fi fost mana.
 
Daca eram un drog, as fi fost extasy, hehe.
 
Daca eram un accesoriu, as fi fost bratara.
 
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost zambet.
 
Daca eram o materie, as fi fost comunicare verbala si nonverbala.
 
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Lucian Cramp.
 
Daca eram o forma, as fi fost inima.
 
Daca eram un numar, as fi fost 2.
 
Daca eram o masina, as fi fost Opel Astra Caravan, 1.7 CDTI, argintiu.


 
Daca eram o haina, as fi fost cardigan.


Tag-ul merge catre:

Alice
Miss Z
Byutzika
Make-up for Simi
Choco's pretty things
Irynuk
Andreea's Land

si restul fetelor din blogroll si doritoarelor!

Pup!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Buna!Karmen stiu ca ai castigat acum ceva timp in urma Beauty Enciclopedia de la Elf si voiam sa te rog sa-mi dai un mail sau sa-mi lasi un comm in care sa-mi spui parerea ta sincera fata de aceasta trusa.Ma intereseaza si pe mine sa le cumpar si nu am auzit chiar foarte multe lucrui bune despre ele asa ca am zis sa te intreb pe tine.Astept un semn din partea ta.Mersi mult, pupici!

    ReplyDelete
  2. acum folosesc adezic DUO, asta de cand l-am castigat la Koko. lipeste super bine si nu trebuie sa-ti faci griji ca iti fug genele sau se dezlipesc. inainte aveam un adeziv de piata (VOV), dar eu il foloseam doar pentru cateva minute si nu aveam nevoie de cine stie ce. iti recomanda sa investesti intr-u adeziv bun. plus ca te tine o vesnicie ;) pup!

    ReplyDelete
  3. imi pare rau, dar de Ardell nu stiu absolut nimic :(

    ReplyDelete

Leave me your comment