EOTD with Step-by-step Tutorial: Soft smokey eye

    Hello! Mi-am facut destul de cap in ultimele zile, asa ca azi revin cu un machiaj si un tutorial in poze, asa cum mi-a sugerat Laura. De asemenea, imi voi relua activitatea pe blog cu si mai multa insufletire (care sper sa se mentina) si cu review-uri, machiaje etc. Doar e un blog de make-up & beauty, nu?:) Pana una alta, va las mai jos pozele cu pasii pe care trebuie sa ii urmati daca va place machiajul si doriti sa il realizati si voi. Nu e greu, o sa vedeti.


    Acesta este rezultatul final: un machiaj cu tonuri de roz si maro, usor smokey si un cut-crease discret, menit sa puna ochii in evidenta.

    Pasul 1
    Inainte de toate, mi-am pregatit ochii cu fond de ten si pudra, apoi am aplicat ca baza creionul Veryme, roz, de la Oriflame (vezi poza la final cu toate produsele).



Asa cum puteti observa, creionul nu l-am aplicat si in coltul interior al ochiului, acolo urmeaza altceva.

    Pasul 2
  Am aplicat un fard de culoare roz peste creion. 

 
   Pasul 3
   Am inceput sa fac cut-crease-ul, cu o pensula subtire si un fard maro.






     Pasul 4
    ...apoi am aplicat un fard alb, mat in coltul interior, peste care am pus unul alb, sidefat.




     Pasul 5
   Am mai aplicat culoare pe cut-crease. Am "tras" culoarea in afara.


   
      Pasul 6
      Am luat o pensula mica pentru blending si am blenduit bine.


 
    - nu va faceti griji daca linia cut-crease-ului e prea "dura"; totul va fi blenduit bine pana la urma
    - am aplicat putin fard maro din trusa Everyday Makeup de la e.l.f, peste maroul meu, ca rezultatul sa fie usor sidefat
    - am luat o nuanta deschisa de crem si am blenduit cu aceeasi pensula pentru a face legatura intre acel maro si nuanta pielii.

    Pasul 7
   Am aplicat highligh-ul, insistand pe zona cea mai inalta a sprancenei (arcuirea).


     Pasul 8
    Am conturat partea inferioara a ochiului cu acelasi fard folosit pentru cut-crease. Am blenduit usor linia.


    Pasul 9
   Am aplicat un creion contur negru, pe care l-am incalzit inainte la flacara unei brichete...

 
    ... apoi l-am "smudge-uit" bine, facand totodata legatura cu cut-crease-ul, ca linia sa nu para nelalocul ei.


 - am conturat cu acelasi creion pe waterline si am smudge-uit putin linia


    Pasul 10
    Am aplicat mascara and you're done!









Acum urmeaza produsele folosite.









     - 1 - pentru highlight




 Cam atat! Sper ca v-a placut. Astept opiniile voastre!

Labels: , , , ,