Schimbare de look cu Palette

   In urma cu vreo doua saptamani, am incercat vopseaua nuantatoare Loncolor, primita de la Alice. Mi-a placut rezultatul ( multumesc Alice, poza aici ) asa ca m-am decis sa incerc si varianta permanenta. Si permanenta e. Dar culoarea e mai inchisa decat ma asteptam. Am folosit vopseaua de par Palette, care pe cutie mi s-a parut o culoare draguta. Stiam ca rezultatul final depinde de mai multi factori, precum culoarea parului inainte de vopsire s.a., dar totusi mi se pare ca e destul de mare diferenta dintre ceea ce vad pe cutie si ceea ce am pe par. Sau n-am eu experienta intr-ale vopsitului....si chiar n-am!:D

    In prima zi cu noua culoare am fost, nu cred ca "socata" e cuvantul potrivit, ci mai mult pusa pe ganduri. N-am fost sigura daca imi place, nu stiam inca daca imi sta bine. OK, cred ca am fost putin socata. Si iata-ma acum in a treia zi, cand mi-am revenit si pot spune ca da, imi place culoarea!





      Ei, cum vi se pare?

Aceasta este vopseaua pe care am ales-o:


Imi amintesc cand, in urma cu 3-4 ani, spuneam ca vreau sa fiu roscata ca Jean Grey din X-Men! Ha ha ha. 

Astept cu nerabdare si parerile voastre, conteaza!

Cu drag,




Labels: