Eye of the day: Golden eye

By Tuesday, April 26, 2011

Salut, fetelor! Sper ca v-au trecut cu bine sarbatorile si v-ati reincarcat bateriile, eu am facut-o. Tocmai de aceea am realizat azi un machiaj, ca sa nu raman prea tare in urma. Daca mai sunt doritoare, voi face si tutoriale in poze, doar spuneti daca doriti si, de asemenea, as putea realiza si machiaje cerute de voi...ce ziceti?










    Produsele folosite sunt aceleasi:
  • Mascara Masterpiece Max
  • Trusa cu 88 de culori mate Coastal Scents
  • Eye liner Miss Sporty
  • eye liner alb Rimmel pe waterline (discret)
  • ..... si putin fard alb din Enciclopedia e.l.f., la care urmeaza review zilele astea
  • in rest, pudra Farmasi, sprancenele creionate usor cu creion special pentru sprancene Avon, nuanta "Blonde" + nuanta 1 din quad-ul Avon Mocha Latte
  • inca o precizare, am folosit ca baza pentru fardul auriu un baton 3 in 1 de la Avon - Arabian Glow (pic) si, pe pleoapa inferioara, eye liner auriu



     Cam atat pentru azi, sa aveti o saptamana minunata!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. e atat de frumooos,exact in stilul meu
    pacat ca aparatul nu ma ajuta....

    ReplyDelete
  2. deci e superbbb! mi se pare ca evoluezi pe zi ce trece:x:x

    ReplyDelete
  3. Cum ti se pare pudra Farmasi?I-ai putea face un review:o3??Cat despre machiaj...jos palaria,vorba aia:P
    PS:Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. @Irynuk & Dragonfly Accessories: multumesc frumos!

    @Denisa: tocmai asta imi si doresc, sper sa fie din ce in ce mai bun rezultatul:)

    @sunshine: iti pot spune cateva vorbe despre pudra. nu stiu cum rezista pe ten, sincera sa fiu o folosesc doar cand realizez machiaje. cred ca ai putea sa o incerci, nu ai ce pierde si e ieftina pe deasupra, deci fa-ti curaj!

    ReplyDelete
  5. te invit sa participi la concurs: http://misszmake-up.blogspot.com/2011/04/concurs-inspired-kim-kardashian.html
    pupici!:*

    ReplyDelete

Leave me your comment