Review: Vichy Aerateint Pure

By Friday, April 08, 2011 , ,

   

      Fiecare din noi are un fond de ten preferat, iar al meu este Aerateint Pure de la Vichy.

     Disponibil in doua variante de textura, fluid (pentru ten normal si mixt) si crema (pentru tenul uscat), eu am ales prima varianta si nu regret.





     Ce imi place:
  • se intinde usor, datorita faptului ca este fluid
  • nu lasa dare, nici urme pe haine
  • culoarea se armonizeaza perfect cu nuanta tenului meu (am ales nuanta Clair. Ivory 23)
  • are un finish semi-mat, confera luminozitate tenului
  • usuca cosurile, in decursul utilizarii nu mi-au aparut altele noi
  • rezista bine pe ten in jur de 3-4 h, dupa care isi face aparitia sebumul, dar mi se pare ca il tine destul de bine sub control
  • inlatura iritatiile, atenueaza roseata 
  • nu are parabeni
  • este hipoalergenic, fiind destinat tenurilor sensibile
  • este noncomedogen 
  • are SPF 20
  • are in compozitie pigmenti puri 100% minerali si apa termala Vichy
     Nu imi place:
  • ca are prea putine nuante, pe site am gasit doar 4; eu am avut noroc sa mi se potriveasca de la bun inceput nuanta 23
  • pretul, destul de piperat; cel mai mic pret din farmaciile in care am intrat este de 60 lei, in unele depasind si 75 lei
    In concluzie, ma declar multumita de acest produs. Nu il folosesc ca sa-mi "tencuiesc fata", ci pentru a-mi proteja tenul de factorii nocivi din mediu (praf, poluare), care m-au afectat destul de serios, motiv pentru care il aplic intr-un strat subtire.
    Il recomand? Categoric, persoanelor care sunt dispuse sa dea atatia bani pe un fdt.
   
    Care este fondul vostru de ten preferat?

You Might Also Like

6 comentarii

  1. mersi mult,Carmen!am incercat o mostra si mi-a placut!pupicei

    ReplyDelete
  2. Mie fondurile de ten de la Vichy mi se par cele mai bune.

    ♥ Mika

    ReplyDelete
  3. il folosesc de 3 ani...nu l-as da pentru nimic altceva in lume...good job Vichy!

    ReplyDelete
  4. am folosit o mostra si parca prea creeaza aspectul de masca,,desi am folosit foarte putin produs

    ReplyDelete

Leave me your comment