Tag day

By Sunday, April 10, 2011

   Hey, azi ma ocup de un tag care mi s-a parut interesant, preluat de la Laura. Astept cu nerabdare saptamana viitoare, inca nu stiu sigur de ce, dar prefer sa ma bucur de aceasta stare :D Pana atunci, urmeaza tag-ul...

3 culori preferate:
1.Verde
2.Galben
3.Rosu

3 melodii preferate:
1.Bonnie Raitt - I can't make you love me
2.Dj Andi ft. Stella - Happiness
3. Enrique Iglesias ft. Nicole - Heartbeat
3 piese vestimentare preferate
1. Cardigan
2. Blugi
3.Camasa
 
3 materii preferate(liceu /facultate)
1. Comunicare verbala si nonverbala(facultate)
2. Istorie (liceu)
3. Psihologie (liceu)


3 bauturi preferate
1. Cappy nectar de piersici
2. Tymbark de portocale rosii de Sicilia
3.Cocktail nonalcolic din fructe


3 mancaruri preferate
1. Pizza
2.Mancare chinezeaza cu spaghete, piept de pui si alte mirodenii
3.Pui pe sticla

3 deserturi preferate
1.Savarina
2.Budinca
3.Ciocolata


3 calitati
1.Ambitioasa
2.Bun ascultator
3.Prietenoasa


3 defecte
1.Ma enervez prea repede uneori
2.Nu-mi place sa mi se spuna de multe ori acelasi lucru
3.Am un stil de condus destul de agresiv


3 persoane la care tii cel mai mult
Nu pot limita raspunsul doar la 3 persoane.


3 persoane pe care le urasti
Nu urasc pe nimeni.

3 obiecte la care nu ai putea renunta
1.Laptop
2.Telefon mobil
3.Sticla cu apa plata


3 profesori pe care nu-i suporti
Am materii pe care nu le suport, dar profesori nu.

3 profesori de gasca
Profa' de franceza din liceu, de geografie optional din liceu si de elaborarea lucrarilor stiintifice din faculta.

3 baieti simpatici de la scoala/facultate
Pas

3 tari pe care ai vrea sale vizitezi
1.Irlanda
2.Egipt
3.Canada


3 dorinte
1.Sa iau examenele din sesiunea urmatoare cu note cat mai mari.
2.Sa imi gasesc o slujba bine platita, la care sa merg cu drag
3.Sa aduc pacea in lume hahahaha


3  chestii cu care te lauzi
Ma laud cu faptul ca nu ma laud :))

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci
1.Sa merg la karting.
2.Sa incalc regulile.
3.Sa dispar o zi intreaga fara sa stie cineva de mine.


3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut
Ca am tacut cand trebuia sa ma revolt.


3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
Ca nu m-am bucurat mai mult de anii de liceu, ca nu am pastrat legatura cu toti cei care mi-au fost dragi la un moment dat - si ei cu mine, ca nu m-am gandit mai devreme sa ma apuc de makeup, ca nu am luat lectii de dans.


Tag-ul merge mai departe catre toate fetele din blogroll!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Pentru lectii de dans nu e niciodata prea tarziu. :)

    Stiu sa-ti recomand in Cluj locuri unde sa fac dansuri de orice fel doresti. Cu profi faini :)

    ReplyDelete
  2. nu ma ispiti, Diana:) multumesc frumos, recunosc ca am avut o tentativa de a ma inscrie la dansuri acum cativa ani, dar am renuntat si-mi pare rau si acum.

    ReplyDelete

Leave me your comment